AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har ofte hørt at jeg er søt, pen, hyggelig, morsom, omtenksom og masse annet. Enda så er det liksom noe som mangler hos de jeg har datet. Jeg har også spurt hva det er som mangler, men det vet de ikke, sier de. Har også hatt 2 svært gode venner som likte alt ved meg, men ville ikke være kjæresten min. De kunne heller ikke si hva som manglet, for de likte meg så godt. Jeg er tålmodig av meg og pusher ikke på for å få til ett forhold, jeg ønsker vel heller at en mann spør meg. De få gangene jeg har spurt, så får jeg negativt svar. Når alt stemmer og vi har det helt supert sammen og tilbringer fritiden sammen, til og med ferier, så er det jo lov å lure på hvorfor de ikke vil bli kjæreste. Så dere menn, hva faller dere for hos damer? Hva kan sikre meg å få snøret i bånn en gang i fremtiden? Anonymkode: 292d6...e4d
Gjest PseudonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Dette har det nettopp vært en tråd om: Endret 11. februar 2016 av PseudonymBruker
Gjest cheshirecat Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 ...blir du så ordentlig at du nesten blir litt "kjedelig"..?
Gjest Aucaman Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Alt det du ramser opp er stort sett nok for meg, pluss refleksjonsevner. Vanskelig å si hvor det har gått galt basert på det du skriver. Det kan være så enkelt at du velger feil type. Hva slags type menn er dette?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Nå er ikke jeg mann, men regner med det er likt begge veier, en kan være søt, pen, kjekk, og alt i sammen, men his en ikke finner personen "kyssbar" at man ikke tenner på personen, så er det dødfødt. Anonymkode: fe336...644 1
Nanami Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 Jeg får ofte høre at de tiltrekkes av at jeg alltid smiler og ler, at jeg har et positivt vesen. Jeg vet ikke hvordan du er, men kanskje du er litt vel fattet og ordentlig?
Commander Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Blid, lett og prate med, men viktigst er en god holdning. Ingen vakre kvinner henger med hue og subber når de går 1
susysh Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Du kan være så pen søt snill som du vil... Men hvis de får deg gratis... så nytter det ikke å være Pen.... Lykke til :-) Endret 11. februar 2016 av susysh 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ofte hørt at jeg er søt, pen, hyggelig, morsom, omtenksom og masse annet. Enda så er det liksom noe som mangler hos de jeg har datet. Jeg har også spurt hva det er som mangler, men det vet de ikke, sier de. Har også hatt 2 svært gode venner som likte alt ved meg, men ville ikke være kjæresten min. De kunne heller ikke si hva som manglet, for de likte meg så godt. Jeg er tålmodig av meg og pusher ikke på for å få til ett forhold, jeg ønsker vel heller at en mann spør meg. De få gangene jeg har spurt, så får jeg negativt svar. Når alt stemmer og vi har det helt supert sammen og tilbringer fritiden sammen, til og med ferier, så er det jo lov å lure på hvorfor de ikke vil bli kjæreste. Så dere menn, hva faller dere for hos damer? Hva kan sikre meg å få snøret i bånn en gang i fremtiden? Anonymkode: 292d6...e4d Det skal mye til for at ting skal klaffe og selv om man er en hyggelig og fin person så betyr det ikke at man vil være kjærester likevel. Jeg (er dame) har mange guttevenner, men de færreste kunne jeg vært sammen med. Det må være noe helt spesielt og en gnist som man ikke helt kan forklare for at det skal bli noe mer. Kanskje du skal være mer selektiv med hvem du dater og tenke på om dette virkelig er en DU liker, en DU kan forelske deg i. Anonymkode: f73c1...6c1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 Så svarte nesten bare kvinner. Anonymkode: 12230...709 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #12 Skrevet 11. februar 2016 Spør 10 menn og du får 10 svar. Kanskje du burde spørre deg selv hva du vil mannen skal se etter i en kvinne (i deg)? Jeg liker for eks menn som liker kvinner for intelligensen, humor og sjarm. Og flaks for meg så har jeg noen egenskaper deromkring. Dette er mye lettere og avslappet enn å spørre en mann hva han mener, for så å prøve å være hva det enn var han spurte etter. Anonymkode: 10e1b...1ea 2
Gjest Jaana77 Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så svarte nesten bare kvinner. Anonymkode: 12230...709 Er vel heller ikke så mange menn henger på Kvinneguiden.
Gjest Jaana77 Skrevet 11. februar 2016 #14 Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, Jaana77 skrev: Er vel heller ikke så mange menn som henger på Kvinneguiden.
Charmander Skrevet 11. februar 2016 #15 Skrevet 11. februar 2016 Faller ikke så lett, men det hender jeg snubler litt. Jeg liker veldig godt jenter som er selvsikre og ikke gnåler om sine usikkereheter (f. eks utseendemessig) hele tiden. Jeg vet alle har det. Det merkes særlig om de vil ha lyset av på soverommet når det magiske er i ferd med å skje og det bare takler jeg ikke. 1
Aintnofun Skrevet 11. februar 2016 #16 Skrevet 11. februar 2016 Alle menn er jo forskjellige, så det er jo aldri noe fasitsvar. Og det er jo ikke skkurat som om du bør forandre personligheten din for å få napp. Vær deg selv, så dukker det nok opp noen
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #17 Skrevet 11. februar 2016 Det er ingen fasitsvar på hva menn faller for, annet enn at heterofile faller for kvinner og homofile for menn. Noen liker det ultrafeminine, andre liker bikerdamer. Og selv om en dame har alle de kvalitetene en person ser etter, så kan følelsene mangle. Vi menn har merkelig nok følelser og. Anonymkode: 89522...08d 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #18 Skrevet 11. februar 2016 Kanskje du er som en åpen bok? Det er ikke så spennende... Eller kanskje du er for snill - en pleaser? Viktig å ha stolthet og sette grenser. Anonymkode: a6823...7dd 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #19 Skrevet 11. februar 2016 Kjæresten sa han falt for meg fordi jeg var omtenksom og rolig. At det var veldig godt å være rundt meg. Anonymkode: 759bd...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #20 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg vil også si at jeg ikke ligger med alt og alle. Det har skjedd 2 ganger at jeg har hatt FF, men det har gått veldig lang tid før vi gikk til det skrittet. Jeg snakker om måneder. Ikke har vi hatt sex hver gang vi har møttes heller. Vi har hatt det gøy sammen, funnet på ting som interesserer oss begge. Vært svært fortrolige med hverandre. Vi stolte 100% på hverandre og var sammen hele tiden, så sant vi ikke var på jobb. Kjemien var helt topp og jeg kan ikke skjønne at bare jeg skulle føle det sånn og ikke han. Jeg må si jeg synes det er rart at en mann som liker meg på alle måter og tilbringer så mye tid med meg allikevel ikke vil være kjæreste. De har ønsket å spandere middager, gaver, turer osv og begge har utseende med seg og skulle ikke ha problemer med å finne seg en annen dame. Er det noe rart jeg lurer på hva det er som mangler? Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å si eksakt hva som er årsaken da dere ikke kjenner hverken han eller meg. Takker for de som har svart fornuftig på HI Hilsen TS Anonymkode: 292d6...e4dInnlegget er ryddet for svar til slettede innlegg. -Saraby, mod. Endret 11. februar 2016 av Saraby 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå