Gå til innhold

Reoperasjon på mandag!


JuliettaL

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her, ser det er mange med ulike erfaringer ang brystforstørrelse, og tenkte høre om noen har noen gode råd.

Jeg har 325g runde under muskel nå som jeg tok for 3 år siden. Jeg hadde først lagt inn 450g men det var ALT for stort for meg, og jeg bytta et par mnd etter den første op. Det som dessverre skjedde da var at implantatene skled ut og la seg i ytterkanten av de lommene som var laget for de større protesene, som gjør at formen og plasseringen ikke er optimal, derfor jeg skal bytte nå.

Jeg skal operere på mandag og tror jeg bør legge over muskelen denne gangen så ikke jeg risikerer at de" sklir vekk" igjen. Tror jeg skal velge anatomiske på 300 eller 335g, over musklelen altså. Har ammet (også siden jeg fikk silikon) og har litt heng, pluss at jeg har lite fylde i underkant av brystet. er 168cm 64 kg. 

Tror dere det vil bli naturlig å legge over muskelen, så lenge str er moderat, og med dråpeformet implantat?

Erfaringer med at anatomiske implantater er harde, beveger seg unaturlig, el roterer? 

Noen som har hatt over muskelene lenge? som ikke har komplikasjoner som mye rippling el synlig protese? 

De virker visst større over muskelen? Kirurgen sier anatomiske virker mindre igjen. Bør jeg da ta 335 el 300 anatomiske over for å tilsvare 325 runde under?

Vurderer altenatuvt å beholde samme protesene som jeg har nå under, men skjære opp lommen inn mot midten og flytte de,  og så ta tape rundt siden av brystene etter operasjonen for å fiksere de, hehe, men det føles litt usikkert, tenker tyngdekraften vil dra de ut i armkroken igjen... 

Aaahhh....blir ikke klok! 

Jeg har også MYE bevegelse av protesene npr jeg trener nå når jeg har de under muskelen. trener yoga, og synes det er litt merkelig når puppene danser ut i armkroken umder trening-så det hadde vært greit å slippe:-) 

Tar gjerne noen gode råd og erfaringer, jeg har inntrykk av at kirurgen ikke vil komme med noen anbefalinge (ansvarsfraskrivelse..) så føler jeg må finne ut av dette på egenhånd. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...