Gå til innhold

Brystsmerter og slimhoste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært halvdårlig i en god uke med vond hals og lett hoste, men de siste dagene har det forverret seg en del. Nå har jeg ganske vondt i brystet og en dyp slimhoste (det gjør vondt å hoste). Når jeg trekker pusten kan jeg innimellom høre en slags gurglete lyd.

Formen er slapp og  det verker litt i kroppen samt svak feberfølelse, men termometeret viser bare 37,8. Det pleier å vise en del lavere men er jo fortsatt ikke feber.. Noen som har noen tips til symptomlette eller syntes det er vits i å dra til legen? Begynner å bli lei av verkingen i brystet, men når jeg ikke har feber er det vel ikke noe bakterielt?

Anonymkode: 21ee5...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen.

Anonymkode: 7006b...842

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært halvdårlig i en god uke med vond hals og lett hoste, men de siste dagene har det forverret seg en del. Nå har jeg ganske vondt i brystet og en dyp slimhoste (det gjør vondt å hoste). Når jeg trekker pusten kan jeg innimellom høre en slags gurglete lyd.

Formen er slapp og  det verker litt i kroppen samt svak feberfølelse, men termometeret viser bare 37,8. Det pleier å vise en del lavere men er jo fortsatt ikke feber.. Noen som har noen tips til symptomlette eller syntes det er vits i å dra til legen? Begynner å bli lei av verkingen i brystet, men når jeg ikke har feber er det vel ikke noe bakterielt?

Anonymkode: 21ee5...2ad

Kan være alt fra bronkitt til begynnende lungebetennelse. Der går mye influensa i enkelte fylker, og den skal være ugrei for enkelte sine lunger. (Avisen melder om flere som er innlagt på intensivavdelinger med pusteproblemer). Så kom deg til lege og bli undersøkt. 

Anonymkode: f46dc...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...