Gjest cheshirecat Skrevet 10. februar 2016 #21 Skrevet 10. februar 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hehe"? Og du er rusmisbruker, stjeler, har diagnoser og skriver på KG? Anonymkode: 5973d...1ca Fuck off! Mange unge er i den situasjonen..at hun samtidig har toppkarakter i norsk og engelsk og er ekstremt verbal og skriftlig dyktig i så ung alder er imponerende, uavhengig av bakgrunn. Så "hehe" er helt legit når noen komplimenter deg med det! 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alltid hatt mye innsikt i ting, det endrer seg kun i psykotiske episoder eller beruset tilstand - og jeg er ikke i noen av delene nå:) Ser uansett ikke hvorfor dette har noe med saken å gjøre, med mindre du har svar eller tips til spørsmålene mine har du vel ingenting å gjøre her og tvile meg? Anonymkode: ad5c2...291 Det er mange idioter her på KG. Du må gjerne sende meg p.m så kan jeg komme med litt mer info og tilbakemelding enn det du kan få her på åpent forum. Går ut ifra at du er den du sier du er og isåfall er du veldig reflektert og gjennomtenkt, til tross for litt "ekstra ballast" i livet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå