AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Hei! Hvor lang tid etter blodgiving kan man forvente å få tilbake samme max O2 opptak? Altså, vil man ha merkbart dårligere kondis i lang tid etter blodgiving?? Anonymkode: bdc08...295
peppermyntete Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Ring blodbanken din og spør? Uten at jeg vet noe sikkert her så tror jeg ikke du får "merkbart dårligere kondis i lang tid" altså. Jeg lever egentlig som normalt med en gang jeg, men trener aldri den dagen.
skruf Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Trener aldri dagen jeg gir blod (gjorde det første gangen, tenkte meg ikke om. Ei lekse lært...), men dagen etter går greit for min del iallefall.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Blodprosenten går tilbake til normal i løpet av ganske kort tid, som regel 2-3 uker. De færreste merker noe til dårligere kondis i det hele tatt. Du får ikke SÅ mye dårligere blodprosent, det er snakk om bittelitt. Å trene samme dag går helt fint for mange, men jeg for min del holder det til jogging. Vil ikke risikere å bli svimmel mens jeg tar knebøy og få hele vekten over meg om jeg svimer av. Anonymkode: 52e3e...e6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå