AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Du kommer alltid på samme tid. Hver jævla måned forsurer du miljøet med din intense smerte. Som knivstikk i magen vet du akkurat hvor du skal slå til. Og du slår hardt, så hardt. Og smerten er som tusen stikkende kniver, i en allerede forpestet mage. Du tar kontrollen over kvinnens hormoner. Du gjør oss gale, du gjør oss sinte, du gjør oss til monstre.. Vandrende monstre som er ute av kontroll. Jeg håper og ber hver måned, om at du ikke skal slå så hardt til denne gangen, men hva gjør du? Joda, din dritt. Du kommer og skaper uregelmessigheter i vårt allerede fucka følelsesliv. Og den ene fuckings dagen jeg velger å ga med hvit bukse, da kommer du uanmeldt på besøk. Og du? Mensen? Vet du hva? Jeg bruker mye penger på å stenge deg inne i kroppen min. Tamponger blir bare dyrere og dyrere, ditt fjols! Dessuten gir du oss forbudte lyster. Lyster vi ikke har bruk for når du er på besøk. For hvem faen vil kjøre brannbil med hvitt laken? Og skyldfølelsen du gir oss, når vi ikke kan tilfredstille mannens (og for så vidt også våre) primitive behov. Jeg gleder meg voldsomt til dagen hvor jeg blir gravid, eller om det ikke skjer i alle fall er så heldig å komme i overgangsalderen. Da slipper jeg deg, ditt jævla blobad. Dette diktet er skrevet i frustrasjon og sinne. Jeg kommer også til å gråte en skvett snart. Anonymkode: f07ba...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Veldig bra skrevet! Jeg liker måten du formulerer deg selv på. Hadde vært hyggelig og møtes over en kaffekopp. Jeg jobber i cappelen bokforlag. Kunne vi snakket jobb? Anonymkode: ec0ec...43a 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Bra skrevet! Anonymkode: 1cd2f...891
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Hvis mensen er så ille for deg, bør du kanskje oppsøke lege? Anonymkode: c5016...43c 1
Gjest Spiderman Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Oi! Jeg er glad jeg ikke er kvinne
Gjest Sly Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Mensen, mensen, hater deg Blodet renner ut av meg Putter inn en stor tampong Blir det sex så på med dong Nei, den mensen er så teit Blir så sur og stygg og feit Mensen, mensen. gå din vei Jeg er ikke venn med deg
urenluren Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Priser meg lykkelig for at min menstruasjon er såpass snill mot meg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 9 minutter siden, Plaskebrus skrev: Jeg er glad jeg ikke er kvinne Alle har det ikke sånn, Plaskebrus. Mange merker lite eller ingenting av humørsvinginger eller alt negativt som blir beskrevet der oppe. Alternativet er å være kvinne, syk og ikke ha mensen, eller å være mann. Neitakk begge deler. Jeg er veldig glad for at jeg er jente og mensen er min trofaste venn. Jeg vet at den kommer og jeg gjør det beste ut av det. Anonymkode: 9453c...edc
Gjest Spiderman Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle har det ikke sånn, Plaskebrus. Mange merker lite eller ingenting av humørsvinginger eller alt negativt som blir beskrevet der oppe. Alternativet er å være kvinne, syk og ikke ha mensen, eller å være mann. Neitakk begge deler. Jeg er veldig glad for at jeg er jente og mensen er min trofaste venn. Jeg vet at den kommer og jeg gjør det beste ut av det. Anonymkode: 9453c...edc Hehe. Fint å høre at du føler det på den måten.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 wow, kjenner meg igjen ja. Anonymkode: ec0ec...43a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 burde nok oppsøke lege ja... Anonymkode: ec0ec...43a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 dramaqueen? Anonymkode: ec0ec...43a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #15 Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: dramaqueen? Anonymkode: ec0ec...43a wow. Står det er skrevet i frustrasjon. Anonymkode: ec0ec...43a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #16 Skrevet 27. februar 2016 flott skrevet! Anonymkode: ec0ec...43a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #17 Skrevet 27. februar 2016 p-sprøyte eller p-stav? Anonymkode: ec0ec...43a
Ferny Skrevet 27. februar 2016 #18 Skrevet 27. februar 2016 2 timer siden, Sly skrev: Mensen, mensen, hater deg Blodet renner ut av meg Putter inn en stor tampong Blir det sex så på med dong Nei, den mensen er så teit Blir så sur og stygg og feit Mensen, mensen. gå din vei Jeg er ikke venn med deg Haha! Likte spesielt åpningen...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #19 Skrevet 27. februar 2016 Kjenner at jeg er glad for at menstruasjonen min er såpass så mild, at smerten kun varer i to timer. Og resten av uken kjenner jeg ingenting. Anonymkode: c3426...aea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #20 Skrevet 28. februar 2016 TS: sjekk deg for endometriose. Et annet alternativ er hormonspiral. Da forsvinner mensen for mange. Anonymkode: 850c4...bf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå