Gå til innhold

Sutretråd for syke!

Fremhevede innlegg

Gjest førstedamen
Skrevet

Ja, her kan man da sutre fritt når man vil. Noe som jeg nå skal gjøre av praktiske årsaker så samboer slipper å høre i morgen tidlig. Er nemlig litt godt å sutre litt når man er syk da det gjør så jeg føler meg litt bedre fordi man alltid overdriver litt når man sutrer. 

Nå har jeg vært i sofaen i over en uke, og er drittlei. Ikke bare får jeg ikke sove pga hoste, men kjenner det jo i ribbena nå, er rett og slett utslitt, men klarer ikke slappe av. Har vondt i skuldre og ledd, og er så himla lei av å snyte ut snørr og gugg hvert 5 min. NÅ må jeg bli frisk. Har ei heller tv serie å se på da jeg har "sett opp" både netflix og viaplay..... Huff, stakkars meg altså, nå logger jeg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Får håpe du blir bedre snart, og god bedring. 

Jeg er ikke ordentlig syk, men ligger her med elveblest over hele kroppen. Klør meg ihjel og får ikke sove.. Bare jeg slipper å få det i munn/hals så er jeg fornøyd :) 

Gjest UngMann1986
Skrevet
1 minutt siden, ClosedParadise skrev:

Jeg er ikke ordentlig syk, men ligger her med elveblest over hele kroppen. Klør meg ihjel og får ikke sove.. Bare jeg slipper å få det i munn/hals så er jeg fornøyd :) 

Prøvd å ta anti histamin, som zyrtec eller aeruis? God bedring uansett, Closed paradise :-)

Skrevet
3 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Prøvd å ta anti histamin, som zyrtec eller aeruis? God bedring uansett, Closed paradise :-)

Tusen takk for tips @UngMann1986, du er snill :) 

jeg har cetirizin og prednisolon her som jeg fikk på legevakten sist jeg hadde det, ble utrolig dårlig så håper det går bedre denne gang. 

Tusen takk, klem fra kjøttkaka :) 

Skrevet

Snufs...

Hatt langvarige sterke smerter i håndledd (høyre side, er høyrehendt), og MR viser revmatiske forandringer. Lyst å sutre litt jeg og, ser en langvarig kronisk sykdom. Det er bekmørkt i enden av tunnelen. 

Anonymkode: 9d175...1b4

Gjest førstedamen
Skrevet
19 timer siden, ClosedParadise skrev:

Huff, føler med deg. Mamma sleit med det og det er jo ikke noe gøy. Håper du blir kvitt det!

Gjest førstedamen
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snufs...

Hatt langvarige sterke smerter i håndledd (høyre side, er høyrehendt), og MR viser revmatiske forandringer. Lyst å sutre litt jeg og, ser en langvarig kronisk sykdom. Det er bekmørkt i enden av tunnelen. 

Anonymkode: 9d175...1b4

Lykke til med vidre utredning da, og håper det ikke er så alvolig. Masse lykke til og kom å surte i tråden på de dårlige dagene :)

Gjest førstedamen
Skrevet

Må virkelig si at det hjalp å sutre litt før man la seg igår. Plutselig kom jeg på at mange har det verre enn meg som nå bare er forkjølet og ikke har det så ille egentlig. Har også en fantastisk hund ved min side som passer på meg og en samboer som kjøper drops og lager meg suppe. Egentlig er jeg bare veldig heldig.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg er syk hver dag, antakeligvis hele livet. Prøver liksom å ikke sutre, men er fristende ;)

Skrevet

Er syk på fjerde året. Har veldig lyst og sutre men da kommer jeg jo ingen vei. Etter og ha fått livet snudd på hodet i løpet av sekunder har jeg helt sluttet og kommentere hvor dasjen eg er når forkjølelsen kommer. Skikkelig pyton men vet den går over i løpet av noen dager mens det andre kan ta årevis. 

Anonymkode: 12129...dac

Gjest førstedamen
Skrevet

Godt å se at de som kanskje har det verst klarer å leve med det uten og sutre da. Noe sykdom har man bare, og forkjølelse er desverre ikke det verste jeg sliter med heller. Men jeg er ikke alvolig syk så skal ikke klage nei. 

Cudos til dere som kommer dere gjennom uten å sutre! For man kommer ingen vei med det nei.

Skrevet

Det er sunt å sutre litt! Og enda bedre er det jo å gjøre det anonymt på et forum enn å slite ut familie og venner:P jeg er en person som alltid sier at "Det går bra" og "Jeg klarer det". Tåler det meste, men jeg begynte å bli temmelig desperat da jeg hadde hengt over dåskåla hver dag i et halvt år med konstant migrene etter å ha fått en hestehov i hodet.. Man må få det ut!! Og nå har jeg lungebetennelse, skikkelig drit! Sånn, da var dagens klaging unnagjort og jeg kan smile resten av dagen:j Topp tråd!

Anonymkode: 7c83a...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...