AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, jeg kan jo skrive at jeg er 183, men forstår jenter da at det er tegn på at jeg ønsker jenter som er noen cm lavere enn meg? Ja det er kjipt og det er en av grunnene til at jeg ikke ønsker å havne i den situasjonen. TS Anonymkode: 2c816...c05 Du bør skrive høyden din. Du har en veldig fin høyde, så den vil du på respons på. De fleste jenter er jo lavere enn deg, så du trenger vel ikke være så redd for høye jenter. Og de fleste høye jenter vil vel han noen som er litt høyere enn dem selv. Jeg synes egentlig det er litt komisk at du er redd for dette, når du er så høy selv. Jeg hadde forstått det om du var 1,70. Men med din høyde så løper du ikke så stor risiko for å treffe på jenter som er høyere enn deg. Anonymkode: 21f94...4c4 1
Fysikeren Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun i en vennegjeng så vet jeg sjeldent om hun er hun høye eller lave, synes jenter ser så forskjellig ut fra bilde til bilde:P TS Anonymkode: 2c816...c05 Skjønte du noe av det jeg sa? Eller klarer du ikke å se om hun er høyere eller lavere enn de andre på bildet?
Smookiekins Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 (endret) 3 minutter siden, Fysikeren skrev: Skjønte du noe av det jeg sa? Eller klarer du ikke å se om hun er høyere eller lavere enn de andre på bildet? Tror han mente at det kan være vanskelig å se hvem av de hun er i det heletatt.. Har hatt problemer med det selv.. Hvem er hen liksom? Endret 9. februar 2016 av Smookiekins
Fysikeren Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 10 minutter siden, Smookiekins skrev: Tror han mente at det kan være vanskelig å se hvem av de hun er i det heletatt.. Har hatt problemer med det selv.. Hvem er hen liksom? Da hadde jeg blitt skeptisk as.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #25 Skrevet 9. februar 2016 10 minutter siden, Smookiekins skrev: Tror han mente at det kan være vanskelig å se hvem av de hun er i det heletatt.. Har hatt problemer med det selv.. Hvem er hen liksom? Ja, var det jeg mente. TS Anonymkode: 2c816...c05
Ferny Skrevet 9. februar 2016 #26 Skrevet 9. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker ikke-høye jenter når det står I en manns profiltekst "Ikke interessert I jenter over 180"? Har jo ikke lyst til å skremme bort de aktuelle jentene. Ts Anonymkode: 2c816...c05 Jeg er 178, så er vel ikke en av de du spør. Men hadde vel bare tenkt at du ikke liker lange jenter, og at du fremstår som lite smart som helt tydelig legger opp til at førsteinntrykket av deg er at du er overfladisk. Tror du får flere matcher om du dropper den setningen - spør heller de du chatter med på en litt smidig måte. Er ikke mange jenter over 180, så ser liksom ikke poenget. Tror du bare blir å skremme vekk de lave jentene som kunne likt bildet ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #27 Skrevet 9. februar 2016 Men hvor stort problem er dette egentlig? Det myldrer jo ikke av jenter på over 1.80 noe sted. Anonymkode: 1a59d...2a8
Inwe Skrevet 10. februar 2016 #28 Skrevet 10. februar 2016 Jeg liker ikke de som luker ut andre med profilteksten sin. Har derimot fått spørsmål i samtalen om hvor høy jeg er, noe som ikke bryr meg nevneverdig. Er selv 175, men er likegyldig til om mannen er høyere eller lavere enn meg så lenge alt annet stemmer. Var forsåvidt en som sa "ikke ta på deg høye heler så du blir over 173" når vi skulle møtes. Han fikk tilbake at jeg har litt problemer med å bli under 173 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå