Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Charmander skrev:

Kunne skrevet mye om dette selv, men velger å heller poste en link fra en kvinne som har skrevet hvorfor hun ikke liker det:

http://elitedaily.com/dating/coffee-dates-shouldnt-exist-anymore/

Er helt enig. Hvis en fyr spør meg på kaffe synes jeg det er dårlig inntrykk, kjedelig valg og uoppfinnsomt.
Hadde en fyr spurt meg om jeg ville være med på en kunstutstilling eller sjekke ut det nye spisestedet hadde jeg takket Ja uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uenig og liker kaffedater, særlig hvis det er en tilnærmet blind date. Jeg vil ikke risikere å tråkke rundt med et nek av en mann på en utstilling, og heller ikke betale dyrt for en middag som kanskje viser seg å være en lidelse etter ti minutter. Kaffedater er så mye bedre, så kan man heller finne på noe skikkelig neste gang. 

Om jeg skal på date med noen jeg kjenner litt derimot, eller har fått ekstra god kontakt med på nettet, da er det så klart verdt det å finne på noe litt annet.

Anonymkode: 564c1...df7

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan legge til at jeg ikke liker så godt menn som prøver for hardt i begynnelsen, før jeg har gjort meg opp en mening om dem. Jeg blir lett kvalt av voldsomme og "gjennomtenkte" opplegg for tidlig. Det er ikke romantisk å forsøke å skape romantikk på første date.

Anonymkode: 564c1...df7

Skrevet

En lapp virker litt "barneskole-forelskelse", synes nå jeg, da☺️

Å spørre henne om å ta en kaffe en dag, eller finne på noe sammen,er mye bedre😃 Hva med en konsert?

Sier hun ja, er jo alt greit, sier hun nei så har du ihvertfall spurt👍

Skrevet (endret)

Dette er noe av det søteste jeg har lest! 

Men kan virke som hun liker deg, iverstefall er det bare å handle et annet sted om hun skulle si nei.

Jeg ville skrevet en lapp, da får hun god tid til å tenke, og det blir ikke rart der og da.

Men si hun skal lese den da hun har tid. 

Er det en hendelse i byen du skal på, kan du jo spørre om hun tilfeldigvid skal dit, så bam, kan dere møtes der.

Endret av Parrot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...