Gjest Egiett Skrevet 26. februar 2016 #21 Skrevet 26. februar 2016 Den falt i smak altså? Hvis du har lyst til å prøve noe nytt og spennende, finnes det mange gode kaffevarianter med smakstilsetninger! En av mine favoritter er sjokolade og vanilje, ellers er f.eks. Irish Cream ganske godt
tussi680 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #22 Skrevet 26. februar 2016 Ja, har lyst på å smake litt av hvert når det gjelder kaffe. Går og snoker litt i hyllene. Høres godt ut det du kommer med, men har drukket cafe latte en god del.
Gjest Egiett Skrevet 27. februar 2016 #23 Skrevet 27. februar 2016 Jeg også har drukket en del cafe latte, men synes ikke helt det kan sammenlignes De har en del gode kaffevarianter på coop, synes jeg.
Pinkee Skrevet 27. februar 2016 #24 Skrevet 27. februar 2016 Selv foretrekker jeg sterk, mørkbrent kaffe, så her går det i brun coop. Men, hvis du er ny i gamet, og vil ha mildere varianter, så anbefaler jeg blå coop, den har en ren og forholdsvis mild kaffesmak. Kaffe med innblandet smak, er ikke min greie! Kaffe skal smake kaffe, og skal den ha noen smakstilsetting, skal det gjøres etter trakting. Men, kanskje du liker det læll
tussi680 Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #25 Skrevet 7. mars 2016 Noen som kan svare på forskjellene mellom Evergood og Ali kaffen?
tussi680 Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #26 Skrevet 6. juli 2016 Tar opp tråden igjen. Har nå smakt på flere typer, men synes coop er best. Nå kjøpte jeg morgenkaffen av coop, men har igjen av en annen oppi boksen så den må drikkes opp først. Merket også igår at 4 kopper blir for mye for meg. Magen sa i fra. Ellers? Noen som kan svare på forskjellene mellom Evergood og Ali typen kaffe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå