Gå til innhold

Hva jobber dere med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva brukerne her på forumet har som jobb. Spesielt dere som skriver på dagtid. Det er mange som er svært aktive her, og som skriver gode og reflekterte svar, som virker som de sitter på mye kunnskap. Da tenker jeg at det er rart de ikke er på jobb? Er de arbeidsledige, jobber de skiftarbeid, er det pga sykdom, etc. Hadde vært spennende å gjøre en uformell undersøkelse på det :) Er du en aktiv bruker, svar gjerne som anonym!

Jeg er student selv, men er svært umotivert for tiden og holder meg hjemme mange dager i stedet for å gå i forelesning. Og KG er så mye mer spennende enn å lese.

Go!

Anonymkode: dd21a...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aucaman

100% masterstudent. Jobber på fabrikk og har innkallingsvikariat i helsesektoren, på skole og har to intervjuer upcoming. Har også enkeltmannsforetak som jeg prøver å få til å bli en stabil biinntekt og har akkurat fått en noen arbeidsoppgaver for en lokal organisasjon, pro-bono. Kan jobbe når jeg selv vil og det meste er på data'n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

I permisjon med barn nr 2, ellers på jobb men har ofte lunsjpauser på vei til og fra møter via taxi eller annen skyss, og da kan jeg sitte på KG ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...