Gå til innhold

Hvit Amerikaner kastet ut av Norge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det at hun har to arbeidsgivere og ikke én, er en søkt begrunnelse. 

Men hun er uansett ikke kvalifiser til å undervise i spansk. Hun har hatt noen kurs i spansk og hatt spansk på videregående - hva så? Det er ikke mye å skryte av. 

Anonymkode: ec5c1...97c

Skrevet

Synd hun ikke er en NAVer fra et eller annet u-land. Da hadde hun aldri blitt utvist. 

Anonymkode: 83695...fa6

• Liker 3
Skrevet

Synes vilkåret for å kunne få bli virker litt vel firkantet. Er ikke veldig uvanlig - verken for lærere, helsearbeidere etc. - å ha mer enn én arbeidsgiver, og likevel jobbe tilsvarende 100%.

Ser liksom ikke helt hva som skal være begrunnelsen for at hun sendes ut fordi hun har to arbeidsgivere i stedet for én; dersom det altså er sånn at hun hadde fått bli om alle undervisningstimene lå under samme arbeidsgiveren.

Lite skjønnsomt å sende henne ut i så fall.

• Liker 3
Skrevet

Sikkert rasisme, nazisme, diskriminering, fremmedfrykt og dårlig menneskesyn, vet du. :sFun_sleeping:

Skrevet
1 time siden, Drizzt skrev:

Sikkert rasisme, nazisme, diskriminering, fremmedfrykt og dårlig menneskesyn, vet du. :sFun_sleeping:

Jeg håper du husker at du var kritisk til UDIs begrunnelser ved en senere anledning. Når det er en farget person fra tredje verden som kastes ut pga at han eller hun ikke fyller lovens krav.

Eller er det bare for hvite det skal gjøres unntak?

• Liker 6
Skrevet

Nok et eksempel på unødvendig firkantede regler som praktiseres av byråkrater som er så firkantede at de kunne fått plass i en appelsinkasse.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Mann 42 skrev:

Jeg håper du husker at du var kritisk til UDIs begrunnelser ved en senere anledning. Når det er en farget person fra tredje verden som kastes ut pga at han eller hun ikke fyller lovens krav.

Eller er det bare for hvite det skal gjøres unntak?

Du forstår tydeligvis ikke ironi. Jeg trenger ikke huske noe for jeg følger samme prinsipp uansett hudfarge. Det er venstrevridde ''humanister'' som ser på hudfargen og endrer reaksjon ut fra om det er snakk om en ''hvit'' eller en ''ikke-hvit''. ''Hvite'' gjør vi ikke noe for å hjelpe til, ''ikke-hvite'' skal vi skape drama og store overskrifter for og legge press for at de får opphold koste hva det måtte koste. Skjønte du nå?

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, Drizzt skrev:

Du forstår tydeligvis ikke ironi. Jeg trenger ikke huske noe for jeg følger samme prinsipp uansett hudfarge. Det er venstrevridde ''humanister'' som ser på hudfargen og endrer reaksjon ut fra om det er snakk om en ''hvit'' eller en ''ikke-hvit''. ''Hvite'' gjør vi ikke noe for å hjelpe til, ''ikke-hvite'' skal vi skape drama og store overskrifter for og legge press for at de får opphold koste hva det måtte koste. Skjønte du nå?

Var det ironisk ment, det ogdå?

Skrevet (endret)

Det vi trenger er flere mennesker fra den tredje verden og som går på NAV. Det er den ideelle borger for en fredlig og rik fremtid. Disse er i motsetning til blonde amerikanske piker, i jobb og med norsk kjæreste, mulig å integrere og assimilere.

Endret av oleoh
Skrevet
Et øyeblikk siden, oleoh skrev:

Det vi trenger er flere mennesker fra den tredje verden og som går på NAV. Det er den ideelle borger for en fredlig og rik fremtid. Disse er i motsetning til blonde amerikanske piker, i jobb og med norsk kjæreste, mulig å integrere og assimilere. Muhammed fra somalia, med to koner, som ber fem ganger om dagen, ser ut som en afrikaner og får 15 unger er allerede norsk før han kommer inn i landet.

Du ser ut til å være forvirret. Den tråden handler om en hvit amerikaner.

Anonymkode: 5e104...408

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ut til å være forvirret. Den tråden handler om en hvit amerikaner.

Ja, jeg er bare enig i statens valg. Tullete at denne kvinnen i det hele tatt fikk komme til Norge, hun er en fare for rikets sikkerhet egentlig. Hvordan skal slike noen gang bli en del av det norske samfunnet når en er så forskjellig.

Skrevet
21 minutter siden, oleoh skrev:

Ja, jeg er bare enig i statens valg. Tullete at denne kvinnen i det hele tatt fikk komme til Norge, hun er en fare for rikets sikkerhet egentlig. Hvordan skal slike noen gang bli en del av det norske samfunnet når en er så forskjellig.

Helt enig! Det var vel det at hun forsørget seg selv som ble vanskelig for Norge. 

Nei, da er det bedre med folk som aldri blir fornøyd og som må forsørges.

Anonymkode: 6b82a...694

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, oleoh skrev:

????

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Det var vel det at hun forsørget seg selv som ble vanskelig for Norge. 

Nei, da er det bedre med folk som aldri blir fornøyd og som må forsørges.

Anonymkode: 6b82a...694

Ja det var rette ræva til å si det! Jeg foreslår seriøst at du flytter fra Norge. 

Anonymkode: ebeeb...9d7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var rette ræva til å si det! Jeg foreslår seriøst at du flytter fra Norge. 

Anonymkode: ebeeb...9d7

:klo:

Anonymkode: ac058...836

Skrevet

Bare rett og rimelig man sender ut denne økonomiske migranten. Så slipper vi ihvertfall være redd for at hun skal begå kriminelle handlinger, feks voldtekt. Og forsøpler norsk kultur med amerikanisering. 

Anonymkode: 4eb68...c7f

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utlendingsnemnda-maa-forlate-norge/a/23610037/

Skammelig måte å behandle statsborgere av en alliert på.

En alliert som i stor grad er ansvarlig for å skylle en haug med migranter over Europa. Takk skal de faen meg ha. Alle med amerikansk statsborgerskap burde sporenstreks utvises fra Norge og resten av Europa, og Europa burde i det hele tatt heller begynne å tenke på en allianse med Russland, som i det minste har noen sammenfallende interesser med resten av oss.

Endret av Franke Ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...