Gå til innhold

Kvinne: Du er vakrere enn du tror!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

«Lille speil på veggen der...» Du er din største kritiker. I virkeligheten er du vakrere enn speilbildet ditt viser.

Jeg leste det her i linken som en eller annen la inn i tråden om bulk langs bh-kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste det her i linken som en eller annen la inn i tråden om bulk langs bh-kanten.

Det var meg som la ut den :kul:

Syns det var en glimrende artikkel og verdt å merke seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboern min kopierte dette som stod i Dagbladet og sendte det på mail til meg, og som overskrift skrev han; "Det er akkurat dette jeg har sagt til deg, du ser ikke deg selv slik andre ser deg! "

Koselig da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant! Men på den annen side er det jo liksom ikke lov til å være fornøyd med seg selv uten å være høy på pæra :roll: Dette er etter min erfaring noe som blir bedre med alderen, de yngste kritiserer seg selv mest?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant! Men på den annen side er det jo liksom ikke lov til å være fornøyd med seg selv uten å være høy på pæra  :roll:  Dette er etter min erfaring noe som blir bedre med alderen, de yngste kritiserer seg selv mest?!?

Det er janteloven her til lands det vet du.

Andre steder er det helt fint lov å være fornøyd med seg selv..

Jeg stemmer for at vi avskaffer janteloven - men da må vi altså begynne med oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På en annen side er det bedre å undervurdere seg selv og ta feil enn å overvurdere seg selv og ta feil.

Man ser best ut så lenge man er sunn. Bare sørg for å huske alle måltidene og væskene og løpinga så går ting av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side er det bedre å undervurdere seg selv og ta feil enn å overvurdere seg selv og ta feil.

Man ser best ut så lenge man er sunn. Bare sørg for å huske alle måltidene og væskene og løpinga så går ting av seg selv.

?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

hehe, er med og klør meg i hodet på den!

Lurte på om det kanskje var ment ironisk, men jeg finner liksom ikke helt...tråden..i innlegget... ehm, nei, jeg forstår virkelig ikke det forrige innlegget!

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er bedre å tro man er "styggere" enn amn er enn penere enn man er? Og at man må huske å spise og drikke og trene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...