Gå til innhold

nesten som på film


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har dere sett FaceOff, hvor John Travolta (som NicolasCage for øyeblikket) oppdager at dattera blir nesten overfalt av en venn i bilen. JT går ut knuser bilruta og dra ungdommen ut og gir han passe med juling.

Sist helg måtte jeg ty til det samme, nesten da. Kom hjem fra kveldstur med hunden, da jeg ser en ungdomsbil i oppkjørselen min, forstår det er minstejenta som kommer hjem. I det jeg passere hører jeg musikk og krangling, bilen står nesten å gynger. Jeg ser mer etter og hører datteren min sette i et hyl. Jeg løper bortil bilen og får da se hva han driver med. Buksene på knærne og tvinger jenta nedover med hode, tydelig mot hennes vilje. Jeg røsker opp døra, griper fatt i en da sjokkert guttepjokk, og drar han ut av bilen.Slenger han i asfalten og forklarer han at ser jeg han bare se på dattera mi en gang til vanker det grise juling.

Tosken har enda prestert å anmelde meg for dette. Dattera tok og har enda pari med meg , hun vet jo hva som var på gang, og hva jeg fikk henne fra den kvelden. I dag var dattera å jeg å annmeldte han for seksuell trakasering, ene å alene pga at han anmeldt meg først. Viss ikke hadde denne saken forblitt glemt etterhvert.

Å jeg blir så forbaska irritert på sånne ungdommer, han var 21 og datter mi 17.

Noen synspunkter på saken.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er noe ved måten du skriver på som forteller meg at dette slett ikke var ufrivillig, og at du trenger støtte fordi du sjøl har gjort noe du ser er over streken.

Pkt 1. Syttenåringer har lov til å ha sex, sjøl om foreldra ikke synes noe om det.

Pkt 2. Hvis jenta di hadde sex med gutten frivillig, og du drasser henne med deg til politiet for å anmelde ham, så har du gjort deg skyldig i to kriminelle handlinger: Falsk anmeldelse, samt å forlede/tvinge en annen til å levere falsk anmeldelse.

Pkt 3. Seksualitet er feil forum for dette

Pkt 4. Hva pokker har filmen med dette å gjøre? Ville du gjort dette om du ikke hadde blitt inspirert av filmen først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det var da ikke mye frivillighet i bildet her da.. utifra slik jeg så det. Så jeg ser ikke noe galt i en anmeldelse av fyren.

Uansett.. hva har denne saken her inne å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig

det er jo så nekelt at det innlegget IKKE er skrevet av en som har en datter på 17. mesteparten av grammatikken som gjør at det blir så dårlig norsk, er ting som høre til en generasjon som ikke har døtre på 17..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo så nekelt at det innlegget IKKE er skrevet av en som har en datter på 17. mesteparten av grammatikken som gjør at det blir så dårlig norsk, er ting som høre til en generasjon som ikke har døtre på 17..:-)

Det var jo et vettugt innlegg....

Kan ikke være skrevet av en som har en datter på 17?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde kanskje debattanter her inne klarte å heve seg over det å kritisere eventuelle skrive/ grammatikkfeil, det er jo tross alt ikke et forum for Norsk språkråd dette. Ser heller ikke de feilene som det vises til, ei heller at personer med barn i 17 års alderen må ha et utpreget godt språk. Er det en test før man kan få barn, der man må bevise at man behersker det Norske språk til punkt og prikke før man kan sette i gang og reprodusere seg selv?

I så fall burde det også eksistert en test der man måtte bevise at man hadde et snev av sundt folkevett også!

Og til Tispa, hva er det i innlegget som tilsier at datteren var med på dette helt frivillig? Jeg skjønner godt at personen reagerte som h*n gjorde. Personen var jo tross alt vitne til et begynnende seksovergrep på datteren! Selvfølgelig reagerer man på sånt. Og selv om datteren var 17, altså over seksuell lavalder, er det ikke dermed sagt at vi guttepjokker kan utfolde oss som vi vil, det er tross alt visse regler som må følges og menneskeverd som må vises.

Har ventet i spenning lenge nå, men har begynt å miste håpet på at debattene her inne på kvinneguiden kan heve seg opp på et mer verdig nivå igjen, slik det var fra starten av.

Skjerp dere, og vis litt medmenneskelighet selv om dere sitter godt gjemt bak tastaturene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tispa ii
Og til Tispa' date=' hva er det i innlegget som tilsier at datteren var med på dette helt frivillig? Jeg skjønner godt at personen reagerte som h*n gjorde. Personen var jo tross alt vitne til et begynnende seksovergrep på datteren! [/quote']

Hele innlegget tyder på at dette overgrepet aldri har skjedd. Sannsynligvis har ingenting av det som er beskrevet skjedd, med unntak av at denne personen som utgir seg for å være forelder til flere barn, hvorav den yngste er 17 år, har sett Face/Off og blitt så inspirert at han har dikta opp en hendelse der han fikk leke Travolta.

Hvis det hadde skjedd et overgrep mot dattera di, ville du ikke være med opptatt av hvordan det gikk med dattera di, altså offeret, enn hvilken rolle Travolta spilte, og hvordan du i detalj røska valpen ut av bilen?

Når innlegget i tillegg legges inn på seksualitet, da tyder det på noe helt annet.

Unnskyld meg, men her lukter det ikke bare løk...

Jeg blir sint når folk leker med overgrep på denne måten! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Er litt enig med Tispa. Dette virker konstruert. Jeg reagerte spesielt på dette:

I dag var dattera å jeg å annmeldte han for seksuell trakasering, ene å alene pga at han anmeldt meg først. Viss ikke hadde denne saken forblitt glemt etterhvert.

:roll:

Hvis det hadde vært et virkelig overgrep hadde vel kanskje heller personen gått til anmeldelse med en gang, ikke fordi h*n selv var blitt anmeldt? Hele innlegget virker litt sånn "hei-jeg-er-tøff".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste overgrep meldes ikke.

Her hadde jo i tillegg ikke rukket å skje noe ennå.

Du blir forbannet over at folk "leker med overgrep" eller hva du skrev. Jeg blir forbannet når folk ikke tror at overgrep har skjedd.

Datteren ble utsatt for overgrep for fire uker siden. Broren hennes trodde det var frivillig.

Det var helvete i huset hjemme i tre uker på grunn av det.

Jeg kan love at jeg neppe heller hadde skrevet verken riktig eller fint formulert rett etter dette. Fordi man blir så jævlig forbanna.

Hadde jeg kommet over han som forgrep seg på Liten skulle jeg også fortalt i detalj hva jeg gjorde med ham etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...