Gå til innhold

Jeg er lei.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig deprimert. Jeg har det ikke bra. Situasjonen mellom meg og min mor er helt på bærtur. Vi krangler hver dag. Jeg blir rasende, og ødelegger saker og ting. Har blant annet ødelagt masse dyre mobiltelefoner, fordi det de det jeg ofte har i nærheten når jeg blir rasende på min mor. Jeg jobber fulltid, men er samtidig student, og når jeg kommer hjem etter jobb, er det ikke mat på bordet. Jeg trener og merker jeg blir svimmel på trening, helt sikkert pga underernæring. Jeg kan lage mat selv, problemer et at jeg er sliten etter jobb. Orker ikke stå på kjøkkenet, dagene mine er hektiske fra før av med fulltidsjobb, studie og trening.

Jeg er ei voksen kvinne i midten av 20 årene og vet jeg bør flytte ut. Men jeg er født av to innvandrerforeldre og i vår kultur er det ikke akseptabelt for kvinner å flytte ut før ekteskap. Jeg er singel. Jeg har pratet med fastlegen og han har sagt han skal ordne meg en psykolog. Men ingenting har hendt. Jeg gråter. Min mor krangler med min far hele tiden og det er årsaken til at jeg krangler med hun. Bare det at hun åpner munnen holder, jeg blir så forbannet. Jeg er virkelig deprimert. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg? Har sett på å leie et hotell for en natt i Oslo, kun for å komme meg vekk hjemmefra, men det er jo så dyrt. Jeg har ikke råd. Jeg jobber 100 prosent nå for en kort periode og har ikke råd til å bruke opp disse pengene, da dette er penger jeg skal spare opp til egenkapital. 

Jeg er ei norskfødt kvinne, født av to foreldre som har vandret inn i dette landet. Jeg har aldri blitt mishandlet. Mine foreldre elsker meg og det har de alltid gjort. Aldri har jeg blitt slått heller. Jeg har fått meget god oppdragelse, så jeg vil ikke si noe om min familie. Men de siste årene har alt blitt så surt. Bare masse negativitet som flyter rundt i dette huset. Orker ikke. I tillegg så vil foreldrene mine at jeg skal gifte meg en dag i framtida. Siden jeg er singel, vil de bruke tilgjengelige ressurser for å finne meg en mulig ektemann. Det er ikke tvangsekteskap, de vil prøve å matche meg med en fyr eller to og høre med meg om dette er en mulig ektemann. Men jeg vil ikke tenke tanken på å gifte meg. Jeg vil ikke tenke tanken på å få barn. Akkurat nå er jeg så deprimert og så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 

Anonymkode: 597ac...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tross kulturen og flytt ut. Vil ikke si noe stygt om kulturen din, men det der høres jo umenneskelig ut. :klemmer: 

Anonymkode: cdea8...229

Skrevet

Hei dere som jobber i KG (ADM). Kunne vennligst slette denne tråden? Vil helst ha den fjernet, la ut litt mye personlig informasjon åpen på nett da jeg var lei meg. Ønsket dette fjernet. Mvh trådstarter 

Anonymkode: 597ac...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...