Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg skal ta brystforstørrelse 16.februar. Og fikk vite det bare 1uke før operasjonen, og jeg røyker. Der står det at man helst ikke skal røyke en uke før operasjonen og heller ikke 1uke etter.. Men det står også at man bare skal holde seg 24t før man blir opperert. Tror dere det gjør noe at jeg ikke har stoppet 1uke før? 

Gruer meg også veldig masse til narkosen og smertene etterpå, hvordan jeg skal gjøre ting osv! Haha.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røkte frem til dagen før operasjonen. Det gikk helt fint i mitt tilfelle. Mtp sårheling er det ikke anbefalt å røyke etter operasjonen, men jeg gjorde det også. Arrene mine er nesten ikke synlige og det er gått 1,5 år. Tror jeg ville ringt klinikken for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: c8f39...e17

Skrevet

Dette må du være ærlig med kirurgen om. De fleste opererer ikke røykere. Arrene blir styggere og der er langt flere komplikasjoner når du ikke følger røykekutten i forkant. Snakk om å lage ris til egen bakende. 

Anonymkode: 887ae...6e9

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må du være ærlig med kirurgen om. De fleste opererer ikke røykere. Arrene blir styggere og der er langt flere komplikasjoner når du ikke følger røykekutten i forkant. Snakk om å lage ris til egen bakende. 

Anonymkode: 887ae...6e9

Skrev i helseskjemaet at jeg røykte, og legen sa ingenting til meg på tlf..

Skrevet
Den 8. februar 2016 at 19.51, AnonymBruker skrev:

Jeg røkte frem til dagen før operasjonen. Det gikk helt fint i mitt tilfelle. Mtp sårheling er det ikke anbefalt å røyke etter operasjonen, men jeg gjorde det også. Arrene mine er nesten ikke synlige og det er gått 1,5 år. Tror jeg ville ringt klinikken for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: c8f39...e17

Hvilken klinikk oppererte du på? Jeg har trappet ned veldig! Klarer meg liksom med 2trekk på 1dag, og tenkte å ikke smake en eneste røyk 3-4 dager før opperasjonen! Spurte dem deg når du kom inn dit om du hadde røyket? 

Skrevet

Slutt å røyke. Du er mye mer utsatt for å få nekrose om du røyker og komplikasjoner! Ikke røyk!

Anonymkode: 3b4e0...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...