marleneK92 Skrevet 8. februar 2016 #41 Skrevet 8. februar 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Målet er ikke å ødelegge andres forhold, men å få drømmedama. Anonymkode: 87fb1...1d3 Jeg tror personen skjønte målet ditt. Men faktum er at selv om målet ditt ikke er å ødelegge ett forhold så er det jo nettopp det du kommer til å ta på deg. Når det er sagt så syns jeg ikke det er riktig - hun er opptatt, ikke gjør henne usikker. Kan jeg stille deg noen spørsmål? 1. Vist du hadde fått det som hun ville å blitt sammen med deg istedenfor typen sin, hva får deg til å tro at hun ikke gjør det samme mot deg? 2. Vist det ikke går veien for dere å forholdet hennes er ødelagt, hva har du fått ut av det? Bortsett fra å ha ødelagt forholdet til "drømmedama"? 3. Hvordan tror du at du vil bli sett på som av "drømmedama"? Uansett hva du velger å gjøre så er jo det opp til deg, lykke til! Endret 8. februar 2016 av marleneK92
marleneK92 Skrevet 8. februar 2016 #42 Skrevet 8. februar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må man ha tid mellom forholdene? Hvis jeg er den rette, hvorfor ikke gå rett over til meg? Da er jeg ingen rebound. Anonymkode: 87fb1...1d3 Å ha tid etter forhold er viktig for å bygge seg opp igjen, om det er ekte følelser involvert. Samtidig er det viktig for å kunne komme over det som da blir eksen å føle at livet er på gli igjen. For min del så er vel det bare en liten del av det, men der har du et svar på spørsmålet ditt. Hopper man rett fra en til en annen så er sannsynligheten der for at man tenker på eksen når man er sammen med typen
Gjest Spiderman Skrevet 8. februar 2016 #43 Skrevet 8. februar 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1. Det er en påstand. 2. At din dame var sånn betyr ikke at alle damer som går over til en annen er like. Korrelasjon er ikke kausalitet. Anonymkode: 87fb1...1d3 Du har rett på det første punktet. Leste du innlegget så la jeg vekt på at det var min erfaring så da har TS noe å være obs på. Takk for at du understreket det uansett, anonym. Skjønte ikke hva 50% av ordene i den siste setningen betydde så du har sikkert rett der og Endret 8. februar 2016 av Plaskebrus
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #44 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, Hummels skrev: Jeg prøver også det, men har ikke lyktes enda. Kun knullevenner. Tror ikke hun klarer å slå opp med han. Beste er å ikke gå i et forhold med sånne for de kommer bare til å såre oss. Plutselig finner de noen som er "bedre". Finn ei som er singel Du er intim med henne selv om hun har kjæreste? Og du vil ha ei sånn dame? Som ligger med andre bak ryggen på kjæresten sin? Anonymkode: f251b...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #45 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sett henne på fest et par ganger. Vet ikke om hun er interessert, men så har jeg heller ikke prøvd å sjekke henne opp ennå. Anonymkode: 87fb1...1d3 Jeg kan skjønne at man vil prøve seg om man har pratet med personen og føler kjemi, men om du bare har sett henne ville jeg holdt meg unna. Sjansen er stor for at hun ikke ønsker å gå fra typen for en relativt fremmed. Anonymkode: b2e32...64d 1
-Jiinxs- Skrevet 8. februar 2016 #46 Skrevet 8. februar 2016 Jeg håper det er et spesielt sted i helvete, for folk som stjeler andres kjæreste. 1
Gjest Hummels Skrevet 8. februar 2016 #47 Skrevet 8. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er intim med henne selv om hun har kjæreste? Og du vil ha ei sånn dame? Som ligger med andre bak ryggen på kjæresten sin? Anonymkode: f251b...c7b Nei, har forstått at det aldri kan bli oss likevel. Har det fint sånn vi har det nå. Til jeg blir sammen med noen igjen. Da kutter jeg henne ut. 40 minutter siden, -Jiinxs- skrev: Jeg håper det er et spesielt sted i helvete, for folk som stjeler andres kjæreste. Vi lever alt i helvete alle sammen. Både gode og vonde folk. Noe annet helvete finnes ikke
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 8. februar 2016 #48 Skrevet 8. februar 2016 2 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Her tenker du vel på; Intill døden skiller dem av".
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #49 Skrevet 8. februar 2016 2 timer siden, Genevieve skrev: Du virker litt bitter Svaret på alt her inne nest etter "dump han"? Og aldri opplevd det, så nei jeg er ikke bitter. Men å gå inn for å ødelegge et forhold synes jeg er rett og slett råttent. Anonymkode: 37e91...5da 1
Gjest Genevieve Skrevet 8. februar 2016 #50 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svaret på alt her inne nest etter "dump han"? Og aldri opplevd det, så nei jeg er ikke bitter. Men å gå inn for å ødelegge et forhold synes jeg er rett og slett råttent. Anonymkode: 37e91...5da Ja det er det ikke noe å si på
Gjest Aucaman Skrevet 8. februar 2016 #51 Skrevet 8. februar 2016 Hvis du stjeler en dame er det vel kidnapping? Det tar to for å danse tango, og om ho forlater han for deg er det like mye hennes ansvar som ditt. Selv om motivene dine er, i følge noen, moralsk sett verre. Uansett, hvis du er bedre har du en sjanse. Ganske enkekt det der. Selvtillit, utseende, sjarm og personlighet. En liten dose idiot skader nok ikke heller. Til syvende og sist er det kun de som blir gjort det mot som taper og han må bare innfinne seg i det. (Jada, så bitter atte)
Gjest Genevieve Skrevet 9. februar 2016 #52 Skrevet 9. februar 2016 1 time siden, Aucaman skrev: Hvis du stjeler en dame er det vel kidnapping? Det tar to for å danse tango, og om ho forlater han for deg er det like mye hennes ansvar som ditt. Selv om motivene dine er, i følge noen, moralsk sett verre. Uansett, hvis du er bedre har du en sjanse. Ganske enkekt det der. Selvtillit, utseende, sjarm og personlighet. En liten dose idiot skader nok ikke heller. Til syvende og sist er det kun de som blir gjort det mot som taper og han må bare innfinne seg i det. (Jada, så bitter atte) glad i deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå