Gå til innhold

"Stjele" en annens kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er interessert i en jente som har kjæreste, og er overbevist om at man selv vil være en bedre kjæreste for jenta enn den hun nå er sammen med, da finnes det ingen grunn til å la være å sjekke henne opp. Men hvordan gjør man det? Er dette gode tips?

http://www.lovepanky.com/men/how-to-tips-and-guide-for-men/how-to-get-a-girl-with-a-boyfriend

Anonymkode: 87fb1...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss si at de tipsene virker... er det virkelig verdt det å sitte igjen med ei illojal kjerring?

• Liker 10
Skrevet

Man skal ikke gjøre en dritt. Hun har kjæreste. Back off. Hvis hun blir singel kan du heller vurdere å gjøre noe, men i forhold? Du har ikke noe der å gjøre. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet
3 minutter siden, Purple Basil skrev:

La oss si at de tipsene virker... er det virkelig verdt det å sitte igjen med ei illojal kjerring?

Det er ikke illojalt så lenge hun ikke går bak ryggen hans. Hva ville du gjort hvis DU ble forelsket i en annen mann mens du hadde kjæreste? Nettopp. Alle vil ha den beste de kan få. 

• Liker 3
Skrevet

Å forsøke å ødelegge andres forhold er helt foraktelig. Ligg unna! 

Anonymkode: c6613...5f7

• Liker 7
Gjest Hummels
Skrevet

Jeg prøver også det, men har ikke lyktes enda. Kun knullevenner. Tror ikke hun klarer å slå opp med han. Beste er å ikke gå i et forhold med sånne for de kommer bare til å såre oss. Plutselig finner de noen som er "bedre". Finn ei som er singel ;) 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke illojalt så lenge hun ikke går bak ryggen hans. Hva ville du gjort hvis DU ble forelsket i en annen mann mens du hadde kjæreste? Nettopp. Alle vil ha den beste de kan få. 

Jeg gjorde det slutt med en kjæreste en gang fordi jeg var forelsket i en annen mann, og vet du hva jeg gjorde etter det? Ingenting. Jeg involverte meg ikke med den andre personen  jeg var forelsket i fordi jeg synes det var stygt mot han jeg var sammen med. Bestemte meg for å ikke date før en stund senere. Så jeg har vært i den situasjonen, og handlet helt annerledes enn du påstår jeg ville gjort. 

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å forsøke å ødelegge andres forhold er helt foraktelig. Ligg unna! 

Anonymkode: c6613...5f7

Målet er ikke å ødelegge andres forhold, men å få drømmedama. 

Skrevet

Så "drømmedama" er en som går fra typen sin til fordel for en annen mann?

• Liker 3
Skrevet

Når det starter med utroskap og det ender med utroskap.

Skrevet
2 minutter siden, PrimaDonna_ skrev:

Så "drømmedama" er en som går fra typen sin til fordel for en annen mann?

Ja, en av drømmedamas egenskaper er evnen til å gå etter det hun vil ha. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde en venninne av meg gått fra kjæresten sin til fordel for en annen mann, hadde jeg ikke dømt henne. Jeg syns da hun skal ha det så bra hun kan ha det. Da i håpet at hun selvfølgelig behandler kjæresten sin med respekt, før hun innvolverer seg alvorig med en ny en.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

Når det starter med utroskap og det ender med utroskap.

Dette er en påstand. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, anybody skrev:

Hadde en venninne av meg gått fra kjæresten sin til fordel for en annen mann, hadde jeg ikke dømt henne. Jeg syns da hun skal ha det så bra hun kan ha det. 

Helt enig. Og hvorfor skal kjæresten hennes i det hele tatt ønske å beholde henne, når hun egentlig ønsker en annen?

Skrevet

Jeg hadde ikke falt for de "tipsene". Du kan jo prøve. Forhåpentligvis er hun så lykkelig med kjæresten at hun ikke kommer til å legge merke til deg en gang

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Belbus skrev:

Forhåpentligvis er hun så lykkelig med kjæresten at hun ikke kommer til å legge merke til deg en gang

Forhåpentligvis for henne. Men det er ikke sikkert, og hvis forholdet ikke er så bra, er det ikke bra hvis jeg får henne over i noe bedre?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en påstand. 

Nei, det der er min observasjon.

Gjest Spiderman
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Målet er ikke å ødelegge andres forhold, men å få drømmedama. 

Hvis du klarer å få ei dame ut av et forhold for å bli sammen med deg er hun ikke drømmedama. Opplevde selv at dama jeg gjorde dette med var følelsesmessig ustabil, og det ble utroligt slitsomt i lengden selv om hun var fantastisk da jeg møtte hun. Du går heller ikke inn i et forhold med veldig et bra utgangspunkt mtp. tillit på denne måten.

Med mindre dere har en sånn "ment to be" historie og fantastisk kjemi ville jeg styrt unna og heller latt crushet du har på hun nå gå over.  Tviler på at dere har det siden du i det hele tatt trenger å lese deg opp på hvordan du skal vinne henne over.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis for henne. Men det er ikke sikkert, og hvis forholdet ikke er så bra, er det ikke bra hvis jeg får henne over i noe bedre?

Hvis forholdet ikke er så bra burde hun slå opp med han, og så ha litt tid for seg selv. Ikke gå rett over til en rebound som ødela forholdet. 

Veldig mye hvis her, ganske mye som må være på plass HVIS det skal gå bra for deg og henne. Stor sjanse for at det failer på et av stedene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...