AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg bruker å gni hånden mot rumpehullet. Så lukter jeg på hånden om jeg kjenner drittlukt. Flere som bruker å gjøre det? Eller er dere ikke så nøye på det. At rumpehullet lukter. Anonymkode: e8954...4fc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Jeg pleier gjøre det, men jeg bruker ikke hånda. Papir er en fin greie TS Anonymkode: 83988...17a
Saraby Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Ja jeg også sjekker dette, etter je ghar vært på do eller gått ei stund uten å ha dusja. Vil sjekke at jeg ikke lukter høgg. Anonymkode: 8dd20...070
Gjest -Tricia- Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Nei. Jeg tørker meg godt og bruker også våtservietter, så gidder ikke sniffe meg selv i rumpa. Det er ingen som skal lukte eller slikke meg i rumpa uansett, så føler ikke for å dobbeltsjekke. Med mindre man skal utføre rimming så vil jeg si man har rimelig store fritidsproblemer hvis man går rundt og sjekker rumpelukta si.
lunamuna Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Nei. Dette har aldri vært i mine tanker, og vil aldri være det igjen når jeg lukker ned denne tråden. Jeg vasker meg nedentil hver dag, og tørker meg etter dobesøk. Ingen holder avstand, mannen klager ikke. Lukter rumpa mi, så er det tydeligvis en overlevbar stank. 1
Knask Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Say whaaaat? Ehm, neitakk. Har normal hygiene noe som vil si at jeg tørker meg med papir etter toalettbesøk. Og dusjer og vasker meg med vaskeklut på jevnlig basis. Er det noen som skal leke med det hullet tar jeg en ekstra dusj og vasker meg godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå