Gå til innhold

Bestemor mobbes!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde overnattet hos henne, sittet våken og ventet med kamera klart og tatt bilder av så mange jeg rakk. Evt hatt med enda en som kunne ta bilder av dem mens jeg prøvde å hindre de i å komme seg vekk. Så jeg kunne få fortalt dem hva det faktisk er de gjør, og at bildene vil bli brukt som bevis. Hadde det så skjedd igjen,trass politianmeldelse, hadde jeg tatt saken i egne hender. Huket tak i en og tvunget navnene på de andre ut av han/henne og så gått hjem til foreldrene der og da.

Ufattelig! Hva om det var deres egen bestemor som ble utsatt for sånt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Vi vurderer alt (kanskje bortsett fra tipset om grisebank...)

Jeg synes tipset om å overnatte hos henne er kjempelurt! Selv har jeg en syv uker gammel baby å passe på, og bor to timers kjøring unna. Men både min bror og far vurderer å sove der i helga.

Ellers tror jeg det blir en ringerunde, med beskjed om at politiet blir kontaktet hvis det skjer en gang til.

Håper ungdommene slutter, for det såreste er at bestemor ikke blir forbannet, men lei seg... Hun tar det personlig, og er trist.

Gjest Anonymous
Skrevet

Anmeld det. Det får finnes grenser,ungdommer idag har ikke repekt for noen ting og trenger derfor en lærepenge på det sterkeste.

Sånn dulling med foreldre får komme i annen rekke etter at politiet er innblandet,da kanskje foreldrene tar dette på alvor også og tar fatt i disse drittsekk ungdommene.

Skrevet
Anmeld det. Det får finnes grenser,ungdommer idag har ikke repekt for noen ting og trenger derfor en lærepenge på det sterkeste.

Sånn dulling med foreldre får komme i annen rekke etter at politiet er innblandet,da kanskje foreldrene tar dette på alvor også og tar fatt i disse drittsekk ungdommene.

Synes det er feil å generalisere her! Selv er jeg ikke engang fylt 18 og skjønner godt at man må reagere her! Og jeg synes slike handlinger er helt uakseptable! Men å si at alle ungdommer er uansvarlige er som å si at alle innvandrere er årsaken til kriminaliteten i Norge!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Men å si at alle ungdommer er uansvarlige er som å si at alle innvandrere er årsaken til kriminaliteten i Norge!

Er de ikke det? :kul:

Skrevet

Er de ikke det? :kul:

Mesteparten av all kriminalitet her i landet blir faktisk ikke begått av utlendinger, men av nordmenn ;) Og hvis du mener alle ungdom er like, da må du jammen meg våkne opp og se deg litt om....

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mamma (den mest rolige og strategiske i familien) ringte til ei av jentene som trolig hadde vært med. (Bestemor trodde hun kjente igjen ei av dem en gang.)

Hun snakket først med faren, så med jenta selv. Beskyldte henne ikke for noe, men fortalte hva som hadde skjedd, og lurte på om hun visste noe om det.

Etterpå ringte jentas mor til Bestemor og sa at det ikke skulle gjenta seg.

Og etter det har det vært rolig utenfor huset hennes!

Hvis det skulle skje igjen, har Bestemor lovet å ringe oss med en gang, så skal vi varsle politiet.

Igjen, tusen takk for alle tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...