Gå til innhold

Kort virketid og nedtur etter Ritalin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går på Ritalin kapsel med modifisert frisetting. Det er ikke så lenge siden oppstart. 

De siste dagene tror jeg at jeg har merket littegrann virkning, men dessverre virker den å være ganske kortvarig - i alle fall kortere enn de 6-8 t de burde virke. I tillegg føles det som om jeg får en slags nedtur når virkningen går ut. Det er vanskelig å forklare hvordan det er, for det er liksom ikke en brå overgang der jeg kan si at "der gikk virkningen ut!". Kanskje det handler om at mine symptomer føles mer slitsomme etter at jeg har kjent på bedringen? Føler meg litt syk også, men det er kanskje bare en forkjølelse, blir jo ofte syk ellers også. Men ser det kan være en bivirkning. 

Er det noen som vet hva dette betyr? For ordens skyld: Jeg har ikke følt meg rusa (tar de som foreskrevet), og har heller ingen forhistorie med rusmisbruk/alkoholmisbruk. Aldri før prøvd noe lignende, så synes nesten det er litt skummelt..

Er dette normalt? Blir det bedre? For akkurat nå vet jeg ikke om det er verdt det. Hadde håpet på god hjelp uten bivirkninger :( 

(Interessert i å høre erfaringer fra de med ADD/ADHD, ikke fra de som har rusa seg på de eller tatt de som studiedop)

Anonymkode: 69e3b...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...