AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har gått med influensa i 4 dager nå. Hoster mye og har ikke mye slim i halsen. Veldig lite. Er ikke mye snørrete. Men mest tett i nesa, smerter i kroppen/hode osv.. Men det jeg lurer på er om det er normalt når du ligger på ryggen i ssenga, at det skal "knirke" i brystkassa når du puster? Jeg kjenner det også på en måte. Er så vanskelig å forklare.. er det pga jeg er tett og at det går over når jeg blir frisk? Anonymkode: f589a...2fa
Nebel86 Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Veldig normalt at det blir en raspe/knirkelyd tror jeg, har hatt det noen ganger selv etter å ha hostet i lange tider, så tror ikke det tyder på at noe er galt, bare at man får reaksjoner etter å ha spent kroppen med hosting over lengre tid. God bedring Endret 8. februar 2016 av Nebel86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 5 minutter siden, Nebel86 skrev: Veldig normalt at det blir en raspe/knirkelyd tror jeg, har hatt det noen ganger selv etter å ha hostet i lange tider, så tror ikke det tyder på at noe er galt, bare at man får reaksjoner etter å ha spent kroppen med hosting over lengre tid. God bedring Takk for raskt svar. 😊 har aldri opplevd det før så måtte høre. Hørt så mye om bronkitt. Gått på antibiotika i 5-6 dager pga betennelse i beinet. Å regner med at dette bare er et virus som må gå over av seg selv. 😊 tusen takk. 😊 Anonymkode: f589a...2fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå