Gå til innhold

knirker i brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått med influensa i 4 dager nå. Hoster mye og har ikke mye slim i halsen. Veldig lite. Er ikke mye snørrete. Men mest tett i nesa, smerter i kroppen/hode osv.. Men det jeg lurer på er om det er normalt når du ligger på ryggen i ssenga, at det skal "knirke" i brystkassa når du puster? Jeg kjenner det også på en måte. Er så vanskelig å forklare.. er det pga jeg er tett og at det går over når jeg blir frisk? 

Anonymkode: f589a...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig normalt at det blir en raspe/knirkelyd tror jeg, har hatt det noen ganger selv etter å ha hostet i lange tider, så tror ikke det tyder på at noe er galt, bare at man får reaksjoner etter å ha spent kroppen med hosting over lengre tid.
God bedring :)

Endret av Nebel86
Skrevet
5 minutter siden, Nebel86 skrev:

Veldig normalt at det blir en raspe/knirkelyd tror jeg, har hatt det noen ganger selv etter å ha hostet i lange tider, så tror ikke det tyder på at noe er galt, bare at man får reaksjoner etter å ha spent kroppen med hosting over lengre tid.
God bedring :)

Takk for raskt svar. 😊 har aldri opplevd det før så måtte høre. Hørt så mye om bronkitt. Gått på antibiotika i 5-6 dager pga betennelse i beinet.  Å regner med at dette bare er et virus som må gå over av seg selv. 😊 tusen takk. 😊

Anonymkode: f589a...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...