AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 er det unormalt å ikke klare å "komme" under sex? jeg har aldri kommet før, å jeg har daglig sex som har foregått i over 4 år.. jeg vet rett å slett ikke hvordan det er for meg som kvinne å komme, fordi det har aldri skjedd. sex'en er som regel dritgod, og han jobber for livet for å få meg til å komme, men det skjer aldri.. er det noe galt med meg? Anonymkode: 451a7...2a8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 De fleste kvinner må stimuleres på klitoris for å komme. Prøv å ligge avslappet i senga og ta på deg selv, og utforske hva som kjennes godt. Det er ikke så viktig om du kommer eller ikke, det viktigste er at du blir kjent med deg selv og blir trygg på å ta på deg selv. Etterhvert vil kanskje orgasmen komme. Å komme av bare inn-ut-sex er ikke vanlig, selv om det finnes kvinner som gjør det. Anonymkode: 06ff5...77c 2
Gjest Vevila Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Jeg klarer ikke å komme under sex, og jeg vil ikke tro jeg er den eneste. Du sier også at du aldri har kommet før; har du brukt mye tid på å utforske selv?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Ett ord; Womanizer <3 Anonymkode: e0b8c...c30
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ett ord; Womanizer <3 Anonymkode: e0b8c...c30 fungerte ikke på meg.. Anonymkode: fdb79...103
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Vibrator+slapp av Anonymkode: 9263c...be0
Ardenus Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Blir du kåt? Hva føler du når du stryker klitten? enten rett på, eller ved siden av, ingenting? Hva med brystvortene dine, merker du noe når du leker med de? Har du vibrator som du har testa med? Helst en gpunkts vibrator. Ser du skriver at du syntes sexen er drit god, flott det, men hvordan føles det?
frk91 Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Nei du er ikke unormal. Første gangen jeg klarte å komme under sex var i fjor, og da hadde jeg vært seksuelt aktiv i mange år. Jeg trodde også jeg var en av disse som ikke klarer å komme under sex, og hadde egentlig forsonet meg med det. Etter jeg møtte min nåværende partner er orgasme mer en regel enn et unntak under sex. Men han er også den første jeg har vært med som virkelig bryr seg om at begge to skal nyte sexen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Jeg kommer heller ikke av vanlig ut og inn sex. Klitoris må stimuleres samtidig. Jeg kan komme vaginalt også om jeg bruker vibrator, men har dessverre aldri opplevd vaginal orgasme av vanlig samleie. Vet ikke om jeg er normal eller unormal, men det har i alle fall vært slik i hele mitt voksne liv, som begynner å bli noen år. Anonymkode: 97241...d73
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Hva gjør DU for å komme, da? De færreste (kun rundt 25%) kommer av penetrering alene. De aller, aller fleste trenger klitorisstimuli i tillegg. Jeg kommer kun om jeg stimulerer klitoris med fingrene selv, og jeg må ha plenty av fuktighet. Anonymkode: e2fe9...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Har aldri kommet under sex. Er godt voksen og har prøvd alt. Kommer alltid ved onanering, så det er nok kun psykisk. Anonymkode: 9284f...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Mann 25 her. Å ikke sprute under sex har jeg opplevd en gang med ei dundre av ei dame i 40 årene. Dama var vid som ei låvedør Anonymkode: fe06d...cc5
Gjest Vevila Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 25 her. Å ikke sprute under sex har jeg opplevd en gang med ei dundre av ei dame i 40 årene. Dama var vid som ei låvedør Anonymkode: fe06d...cc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå