AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hei, jeg skal bli utredet for (av?) Fedme og har tatt masse blodprøver, glukosetest, urinprøve og spyttprøve. Har også fått brev om at jeg skal til røntgen for brystkasse og lunger. Og står ikke noe mer om det. Noen som vet hva de ser etter? Jeg lider av angst så er redd for å begynne å gråte inne på røntgen fordi jeg ikke forstår hva de ser etter. Anonymkode: ef125...18c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Du kan jo ringe og høre. Anonymkode: 335ef...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Nå vet jeg ikke hva du utredes for når du bare nevner fedme..Skal du ta en operasjon? Røntgen Thorax gjøres jo gjerne i forbindelse med tuberkuloseutredning, brudd, kreft/tumorer, betennelse i lungene, luft/vann i lunger osv. Hvis det er i forbindelse med fedmeoperasjon/kirurgi- er det gjerne for å se om du er frisk ellers slik at det er mindre fare for at en evt latent infeksjon kan skade deg under en operasjon/medisiner som gjør at immunforsvaret ditt kan være noe lavt i en periode slik at den blusser opp.. Anonymkode: 5801a...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå