AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Har det siste året slitt en del med smerter, både sviende og "blåflekk"-smerter. Også kløe og hyppig vannlating. Kun en av de 4-6 gangene har uvi-testen gikk utslag. Så nå lurer jeg på om det kan være noe annet enn uvi? Jeg kan sitte flere timer på do om gangen og sliter jo da med å komme meg til å fra jobb da dette er en lang gåtur. Samtidig er jo formen bra, så føler jeg er mye borte frA jobb uten å være syk. Anonymkode: 3d426...438
Belladonna Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Huff TS, jeg sliter med det samme hver eneste sommer :/ Dette er så smertefullt og jeg unner ingen dette. Jeg har ikke annet enn lindrende råd å komme med. For meg hjelper det alltid å drikke masse kaffe sammen med vann. Det er det som får bukt med problemet raskest, men det er ingen kur dessverre. Har du undersøkt deg for soppinfeksjon? Dette kan også gi svie og kløe. Ellers er jo tranebærkapsler et velkjent forebyggende råd. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå