AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Har sett noen tråder om dette i det siste, og da slo det meg hvorfor jeg ikke har orket å ha sex på snart 5 år. Jeg kjenner absolutt ingenting av penetrering lenger. Noe som var helt himmelsk før. Jeg går på medisiner som gjør at jeg har veldig vanskelig for å oppnå orgasme, så når selve samleiet også fallet bort finnes det ingenting for meg igjen. Er det mulig at man mister følelsen der nede etter fødsel? Eller det på grunn av at veggene blir for slappe eller hva? Anonymkode: f2ac4...d24
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er blitt mer følsom og har mye bedre sex etter at jeg har født barn. Har aldri hørt om noen som har fått nerveskader av fødsel. Jeg ville tippet at medisinene var årsaken. Anonymkode: c68ba...243 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt mer følsom og har mye bedre sex etter at jeg har født barn. Har aldri hørt om noen som har fått nerveskader av fødsel. Jeg ville tippet at medisinene var årsaken. Anonymkode: c68ba...243 Gikk på medisinene før også, og de har heller ikke slike bivirkninger. Så det er mer nærliggende å tro at fremfall kan være årsaken enn nerveskader? Anonymkode: f2ac4...d24
Gjest Genevieve Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk på medisinene før også, og de har heller ikke slike bivirkninger. Så det er mer nærliggende å tro at fremfall kan være årsaken enn nerveskader? Anonymkode: f2ac4...d24 Fremfall kan vel opereres? Ta deg en tur til lege og gynekolog.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 10 minutter siden, Genevieve skrev: Fremfall kan vel opereres? Ta deg en tur til lege og gynekolog. Har fått konstantert fremfall, men hun mente at det ikke var det som kunne føre til mangelen på følelse, og at det derimot satt i hode, noe det garantert ikke gjør. Anonymkode: f2ac4...d24
frøkenkoz Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Jeg kan ikke bidra så veldig mye, men jeg har hørt folk som får det problemet etter fødsler. Kjæresten min går på mange medisiner (han er mann) han har hatt grusom mange forskjellige bivirkninger, som heller ikke har vært nevnt på medisinene. Mistet totalt sexlysten. Osv. Men dra til legen igjen du. Ikke gi deg, man kjenner best sin egen kropp. Regner med at du ikke har partner?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 6 timer siden, frøkenkoz skrev: Jeg kan ikke bidra så veldig mye, men jeg har hørt folk som får det problemet etter fødsler. Kjæresten min går på mange medisiner (han er mann) han har hatt grusom mange forskjellige bivirkninger, som heller ikke har vært nevnt på medisinene. Mistet totalt sexlysten. Osv. Men dra til legen igjen du. Ikke gi deg, man kjenner best sin egen kropp. Regner med at du ikke har partner? Takk for svar uansett! Jeg er veldig sikker på at det ikke er medisinene, for problemet oppsto rett etter fødsel og har vedvart siden. Har også hatt en periode uten medisiner uten noe bedring. Ja, får bestille meg en til time, synes bare det er så vanskelig når man hele tiden blir møtt med; "Det er helt normalt etter en fødsel" og at man bare får lære seg å leve med det på en eller annen måte. Kjenner du noen som har det problemet og vet hva det kan være? Anonymkode: f2ac4...d24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Har ikke fått orgasme av sex siden mitt første barn ble født i 2012... Anonymkode: f54be...9cb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått orgasme av sex siden mitt første barn ble født i 2012... Anonymkode: f54be...9cb Jeg har aldri fått orgasme av samleie, og nå ikke engang ved fingring, og det kan jeg leve med. Jeg kan derimot ikke leve med å verken få orgasme og samtidig ikke ha noe nytelse seksuelt på andre måter heller. Anonymkode: f2ac4...d24
frøkenkoz Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar uansett! Jeg er veldig sikker på at det ikke er medisinene, for problemet oppsto rett etter fødsel og har vedvart siden. Har også hatt en periode uten medisiner uten noe bedring. Ja, får bestille meg en til time, synes bare det er så vanskelig når man hele tiden blir møtt med; "Det er helt normalt etter en fødsel" og at man bare får lære seg å leve med det på en eller annen måte. Kjenner du noen som har det problemet og vet hva det kan være? Anonymkode: f2ac4...d24 Hei til deg igjen ;) Jeg har en venninne(bekjent) som er plaget med dette. Hun fikk barn i starten av 2014.hun har visst blitt veldig "slapp", nedentil. Hun mistet også sexlysten, føler seg aldri kåt. Hun var til legen og fikk beskjed om å starte med knipeøvelser. Hun har også sex med partneren sin, selv om hun ikke får så mye ut av det. Men nærheten er viktig. De har blitt veldig flink på forspill. Kyssing, kos, stryk, hun fikk en krem også av legen som skulle øke sensitiviteten. Om den funker, vet jeg ikke. Heller ikke hva den heter. Men du må bestille deg time til legen, det er ikke normalt å ha det slik.. Har du kjærest /mann? Kanskje litt bak mål å nevne, men hva med analsex? Men uansett må du ikke gi deg!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 12 timer siden, frøkenkoz skrev: Var hos spesialist i dag. Mulig det var en nerveskade, men ingenting å gjøre med det. Fokusere på andre ting for å gjøre samleiet greit for meg... Er knust Anonymkode: f2ac4...d24
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått orgasme av sex siden mitt første barn ble født i 2012... Anonymkode: f54be...9cb Jeg teodde nerveskade først oppstod om man revnet voldsomt under fødsel, og da gjerne i lukkemuskelen i endetarmen. Hvis du ikke revnet noe særlig og/eller babyen ikke satt fast i fødselskanalen i lengre tid, er det merkelig om det er nerveskade. Kanskje det er mer at musklene er overstrukket, så du trenger en vaginalplastikk? Jeg ville fått en second opinion hos en spesialist/gynekolog som er vant med slike problemstillinger. Noen ganger blir plager som egentlig er mulig å gjøre noe med, ikke tatt på alvor. Sørlig når man er kvinne og har født, det er mye som ennå er tabu, merkelig nok. Anonymkode: c9dbb...831 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg teodde nerveskade først oppstod om man revnet voldsomt under fødsel, og da gjerne i lukkemuskelen i endetarmen. Hvis du ikke revnet noe særlig og/eller babyen ikke satt fast i fødselskanalen i lengre tid, er det merkelig om det er nerveskade. Kanskje det er mer at musklene er overstrukket, så du trenger en vaginalplastikk? Jeg ville fått en second opinion hos en spesialist/gynekolog som er vant med slike problemstillinger. Noen ganger blir plager som egentlig er mulig å gjøre noe med, ikke tatt på alvor. Sørlig når man er kvinne og har født, det er mye som ennå er tabu, merkelig nok. Anonymkode: c9dbb...831 Det trodde jeg også.. Jeg hadde håpet at det "bare" var en operasjon, men ser ut til at jeg må leve slik, og bare håpe jeg finner en mann som synes det er greit å jukke på noen som ikke føler noe annet enn smerter på annethvert jukk... Anonymkode: f2ac4...d24
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trodde jeg også.. Jeg hadde håpet at det "bare" var en operasjon, men ser ut til at jeg må leve slik, og bare håpe jeg finner en mann som synes det er greit å jukke på noen som ikke føler noe annet enn smerter på annethvert jukk... Anonymkode: f2ac4...d24 Fortalte du at du føler smerter i tillegg? Det kan jo være sopp eller vestibulitt for eksempel, og det er ofte noe å gjøre noe med. Jeg ville ikke resignert før jeg hadd fått en skikkelig diagnose/forklaring. Høres veldig rart ut at man bare skal lære å leve med et ødelagt sexliv etter en (ukomplisert?) fødsel. Anonymkode: c9dbb...831
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortalte du at du føler smerter i tillegg? Det kan jo være sopp eller vestibulitt for eksempel, og det er ofte noe å gjøre noe med. Jeg ville ikke resignert før jeg hadd fått en skikkelig diagnose/forklaring. Høres veldig rart ut at man bare skal lære å leve med et ødelagt sexliv etter en (ukomplisert?) fødsel. Anonymkode: c9dbb...831 Ja, fortalte alt av plager. Sopp har jeg innimellom og kjenner godt til. Vestibulitt er det nok heller ikke da det er inne i skjeden jeg kjenner smerter, av og til fra livmortappen kjennes det ut som. Synes også det var rart, var hos en som er spesialist i kvinnesykdommer så følte liksom at det var siste stopp. Har vært hos noen andre før som bagatelliserte det hele veldig. Mulig de tror det sitter i hodet, noe jeg vet at det absolutt ikke gjør. Jeg forventer ikke at ting skal bli som før, men jeg vil kjenne noe igjen, uten å ha så altfor mye smerter. Anonymkode: f2ac4...d24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå