Mangetanker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hei, Jeg har et spørsmål. På tirsdag skal min mor som er 42 opereres, hun skal operere vekk noe i livmoren, noe godartet "klump" hos gynekologen. Det jeg lurer på er: er det noen her som har hatt lignende operasjon? og hvordan gikk det? burde jeg dra med henne? Jeg har et viktig møte den dage..hun vil at jeg skal passe på hunden hennes, hun vil ikke at jeg skal være med fordi hun sier det ikke er en stor operasjon men hun skal få narkose. Takk
EvaLena Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har hatt sånn operasjon og det er ikke noe farlig. Du kan trygt dra på det møtet og heller være hos henne når hun kommer hjem igjen
Mangetanker Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2016 Et øyeblikk siden, EvaLena skrev: Jeg har hatt sånn operasjon og det er ikke noe farlig. Du kan trygt dra på det møtet og heller være hos henne når hun kommer hjem igjen Hei, takk for svar! Vet du hvor lenge operasjonen varer?
EvaLena Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Nei, det husker jeg ikke. Beklager. Hun kommer til å være i trygge hender. Når jeg opererte så kom jeg inn på morgenen og ut på ettermiddagen samme dag.
Mangetanker Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: Nei, det husker jeg ikke. Beklager. Hun kommer til å være i trygge hender. Når jeg opererte så kom jeg inn på morgenen og ut på ettermiddagen samme dag. Ok, var det i Ski ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå