AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 De siste gangene etter sex har jeg kjent stikking i magen. Fikk satt inn spiral for 2 år siden. I går etter sex fikk jeg på nytt stikking og ble kvalm. Er det mulig at spiralen flytter på seg? Anonymkode: faf40...e1b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har bare erfaring med spiral i den grad at den falt lengre ned i livmorhalsen og kom etterhvert ut av seg selv. Partner jente at den stakk, jeg kjente egentlig bare at det var noe rart der. Ta en tur til legen du. Fort gjort å sveive over med ultralyd for å se etter om den er på plass. Anonymkode: 4e461...b82
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg husker at noen måneder etter jeg satte i spiralen fikk jeg veldig stikkende smerter i livmoren. Det gikk over etterhvert, jeg vurderte en stund å ringe legevakten når det sto på for det var helt sinnssykt vondt, men jeg droppet det. Når jeg igjen noen måneder etter dro til gynekolog for å ta den ut (hadde fortsatt kraftige smerter under mensen så var ingen vits i å ha den, i tillegg stakk kjæresten min penisen sin på de trådene som henger ut, faktisk, haha) sa hun at den hadde falt lengre ned i livmorhalsen, omtrent 2 og en halv cm. Så det kan være at den har flyttet litt på seg ja. Anonymkode: a1db7...e73
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Du har to tråder fra spiralen din som stikker ut av livmorhalsen din. Flytter spiralen på seg, så vil du merke at trådene enten blir lengre eller korter. Spiralen kan normalt sett og riktig innsatt ikke flytte seg lengre oppover , men den kan bli utstøtt av livmoren, fordi den er et fremmelegeme kroppen ikke ønsker å ha. I uhyre skjeldne tilfeller kan spiralen stikke seg ut gjennom livmoren, men det er så uhyre skjeldent at jeg har liten tro på at dette er tilfellet her. Ring legekontoret ditt der spiralen er satt inn og spør om råd. Anonymkode: f5594...22d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Ringte legen, fikk beskjed om at dett slettes ikke var noe akutt og at jeg måtte ta kontakt med fastlege. Det har jeg ikke mulighet til før om en uke, da jeg er bortreist denne uken. Den stikkende smerten er der fortsatt, så får håpe det går over i natt. Var å sjekket sprialen i sommer, den satt der den skulle, trådene kjenner jeg ikke, noe gynekologen kunne bekrefte at det var "borte". TS Anonymkode: faf40...e1b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Fikk ikke vært hos lege sist uke da jeg var opptatt. Fikk smerter igjen etter sex på fredag. Når har jeg plutselig begynt å blø igjen, selv om jeg hadde mensen sist uke. Skal selvfølgelig kontakte lege i morgen, men ville bare høre om noen har opplevd det samme? Ts Anonymkode: faf40...e1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå