Gå til innhold

Nor-Way buss. Beitostølen - Oslo S?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har sittet på Nor-Way Buss-ekspress, mellom Beitostølen og Oslo S før?

Noen som veit hvor liksom avstigning / påstigning for denne bussen foregår hen ved Oslo S ?

Anonymkode: 0d097...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har sittet på Nor-Way Buss-ekspress, mellom Beitostølen og Oslo S før?

Noen som veit hvor liksom avstigning / påstigning for denne bussen foregår hen ved Oslo S ?

Noen som veit?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo Bussterminal, den ligger bare et steinkast fra Oslo S.

Skrevet
57 minutter siden, Kjetil E skrev:

Oslo Bussterminal, den ligger bare et steinkast fra Oslo S.

Heile Oslo buss-terminal er vel ganske stort da ?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heile Oslo buss-terminal er vel ganske stort da ?

Er ikke noe vesentlig forskjell alle expressbussene stanser jo slik at du går rett inn i hallen. Og da er det bare og gå ut av hallen rett frem opp rulletrappa. Og fortsette rett frem og ut svingdøre. Så gå over gangbrua og da er du inne på Oslo S. Disse expressbussene har ingen stopp nærmere.

Skrevet

Det står skiltet på bussterminalen (og den er faktisk ikke så stor). En god stund siden jeg tok den bussen, men de gangene jeg har gjort det hadde Valdresekspressen en av de første "lommene" når man kommer ned fra broen til bussterminalen. De har slike fine TV-skjermer med henvisninger. Du kan også gå på ved nasjonalteateret tror jeg, men anbefaler å bruke bussterminalen ettersom det fort kan bli fullt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...