Gå til innhold

Grunn til bekymring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg flere ganger om dagen fått en brå følelse av svimmelhet som kun varer omtrent et sekund. Det minner litt om følelsen av å falle i innsovningsfasen. Jeg føler meg også litt kvalm og sliten, og har en slags vag uvirkelighetsfølelse. Noen som har noen formening om dette er noe å bekymre seg for? 

Det er sannsynligvis ikke relatert, men jeg har også hatt leamus under det ene øyet til og fra i en uke omtrent. Jeg har ikke opplevd at det har pågått så mye og så lenge før. 

Anonymkode: 74772...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leamus har jeg Google meg til siden jeg selv har det lenge når det først kommer. Det er så langt jeg kunne se ikke farlig. Nå tar jeg magnesium daglig og har ikke hatt det etter at jeg begynte å ta de. 

Svimmelhet, får du nok næringsrik mat? Nok søvn? Kan du være blodfattig (store Mens blødninger kan Gjøre oss blodfattinge). Ta en sjekk hos legen så er du sikker.

• Liker 1
Skrevet

Ja, enig. Sett opp årets rutinesjekk, så får du en mer kvalifisert gjetning enn hva vi her greier.

Drikk tilstrekkelig med vann. Et glass før sengetid, så blodet får maks viskositet. Få såpass med mosjon at du blir riktig andpusten minst to ganger daglig. Enten ved å gå i bakke eller trapp, eller løpe et kort stykke.

Bruker du produkter med aspartam eller msg, kan du prøve å droppe dem noen dager. Særlig det første er det mange som sier de får rare fysiske bivirkninger av.

Skrevet

Svimmelhet kan komme av så vanvittig mange årsaker: stive muskler i nakke, bivirkning av medisiner, angst, krystallsyke, blodmangel, lite søvn, stress, blodtrykksfall og så videre.... 

Ta deg en tur til legen :)

Anonymkode: 99908...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...