hjertesukka Skrevet 6. februar 2016 #1 Del Skrevet 6. februar 2016 Hva står forkortelsen tfs for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Del Skrevet 6. februar 2016 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Hva står forkortelsen tfs for? Takk for spillet Anonymkode: a7e47...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2016 Ah! Takk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. februar 2016 #4 Del Skrevet 8. februar 2016 Og så jeg som trodde det betydde tåfis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2016 9 timer siden, Perelandra skrev: Og så jeg som trodde det betydde tåfis... Haha, good one. Jeg har hele tiden trodd at det var en forkortelse på engelsk! - Derfor fikk jeg det ikke til å stemme....godt vi har KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå