goldenchanel Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Oppdaget i dag at jeg har fått en stripe/flekk på brudekjolen min! Den er ikke brukt enda så jeg regner med at den var der da jeg kjøpte den men at jeg ikke så den, den er på brystpartiet og ser ut som typisk "skittene fingre" som har etterlatt seg en litt mørkere farge på stoffet. Prøvde med vann men kom ikke noe lengre med det, noen som har noen ide om hvordan jeg kan få det bort? stoffet er sånn tynt og lett gjennomsiktig, chiffon aktig? er flekken kommet for å bli, kan dette fikses selv eller må jeg sende den på rens?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 4 minutter siden, goldenchanel skrev: Oppdaget i dag at jeg har fått en stripe/flekk på brudekjolen min! Den er ikke brukt enda så jeg regner med at den var der da jeg kjøpte den men at jeg ikke så den, den er på brystpartiet og ser ut som typisk "skittene fingre" som har etterlatt seg en litt mørkere farge på stoffet. Prøvde med vann men kom ikke noe lengre med det, noen som har noen ide om hvordan jeg kan få det bort? stoffet er sånn tynt og lett gjennomsiktig, chiffon aktig? er flekken kommet for å bli, kan dette fikses selv eller må jeg sende den på rens? Jeg ville kontaktet den butikken som kjolen er kjøpt i. Anonymkode: 85217...452 1
goldenchanel Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2016 Kjolen er ikke kjøpt i Norge så det hjelper nok ikke så mye =/
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 1 minutt siden, goldenchanel skrev: Kjolen er ikke kjøpt i Norge så det hjelper nok ikke så mye =/ Forstår. Håper at du får gode råd Anonymkode: 85217...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå