Gå til innhold

Bekymret for 8 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har de sjekket blod prosenten hans? 

Symptomene er like som ved lav blod prosent.

Dere kan forsøke ved å sette frem oppskåret frukt eller lage en Smoothie, slik at jern opptaket i maten blir bedre og at han får rask energi når han er utmattet.

Dette er i tillegg til en utredning, som foreldrene bør kreve viss dette har pågått en stund.

Håper dere finner ut av hva som er galt.

Endret av Bayla
Feil informasjon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Bayla skrev:

Har de sjekket blod prosenten hans? 

Symptomene er like som lav blod prosenten.

Det kan jo ikke skade å gi han litt jern tilskudd som inneholder litt andre vitaminer også, bare for å se om det kan hjelpe. + å sette frem oppskåret frukt eller lage en Smoothie, slik at jern opptaket blir bedre og at han får rask energi når han er utmattet.

Dette er i tillegg til en utredning, som foreldrene bør kreve viss dette har pågått en stund.

Man skal aldri gi jerntilskudd uten at det er bevist en mangel på jern! Jerntilskudd der en person har normalverdier kan faktisk gi forgiftning. 

Anonymkode: 8d503...269

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal aldri gi jerntilskudd uten at det er bevist en mangel på jern! Jerntilskudd der en person har normalverdier kan faktisk gi forgiftning. 

Anonymkode: 8d503...269

Huffda, var litt rask ved å poste her.

Ser at jeg må fjerne det innlegget.

jeg mente egentlig at blod prosenten må sjekkes først, men at frukt kan hjelpe på å ta opp jern innholdet i vanlig kost. 

Kan du anonym også fjerne det du har sitert meg i, slik at det ikke blir helt feil her? 

Tusen Takk 😊

Endret av Bayla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...