Gå til innhold

Reiser om tre uker.. hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå bare litt over tre uker til vi reiser til byen vi skal gifte oss i. Og jeg sitter her og lurer på hva det er jeg har glemt å tenke på.

Vi har flybilletter, frisør, bord bestilt på restaurant, vielesetidspunkt hos ambassaden.

Han har ny dress, ny skjorte, mansjettknapper, slips, nye dresssokker.

Jeg har kjole, sko, sjal, veske.

Noen som har noen tips til hva vi har glemt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som du har det meste under kontroll. Kanskje du skal ta med en pakke med kleenx i veska? Kan vel hende snørr og tårer flyter litt på en dag som denne. Det hadde det i hvertfall gjort hos meg....

Men du jeg lurer på en ting. Du skal ikke gifte deg i kirken ser jeg. Men gifter du deg i brudekjole eller hvordan gjør du det??

"Hilsen en som har veldig lyst til å gifte seg bare mannen finner ut at det ikke er så ille"

Skrevet

Kleenex er notert.. :)

Gifter meg i brudekjole, ja.. En nydelig Maggie Sottero :)

Gjest Anonymous
Skrevet

På lista di savnet jeg:

brudebukett

sminke

Skrevet

tøy til dagen derpå og sminkefjerner. Sminkefjerner hadde jeg glemt. Gjett om hotellets håndklær var mascara-sorte!

:hoho:

m

Skrevet

Jeg blir sminket hos frisøren så det er i boks, men sminkefjerner må jeg definitivt ha med!!!

Brudebukett.. Hmm... Har ikke tenkt på det, jeg.. Synes dere at det er noe jeg bør ha med? Jeg synes det virker veldig hyggelig å kunne legge buketten på min bestemors grav senere, men det er kanskje litt dillete å dra rundt på i byen om dagen? Og hva med å få transportert den tilbake til Norge med fly.. For ikke å snakke om å få oppbevart den til jula (da først kommer jeg meg til min bestemors grav)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...