Gå til innhold

Fettkul ved magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt time hos legen, men vil bare høre andre som har hatt erfaring rundt det. Ok here it goes. Jeg er ikke tynn, ganske lubben vil jeg si. Veier rundt 85-90 kg. Etter fire graviditeter så har magen min blitt veldig svær, tenker at det er der fettet har lagt seg. 

Så til saken: Her om dagen kjente jeg en hard kul nederst ved magen. Noen som har opplevd det samme. 

Anonymkode: afe6a...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg bestilt time hos legen, men vil bare høre andre som har hatt erfaring rundt det. Ok here it goes. Jeg er ikke tynn, ganske lubben vil jeg si. Veier rundt 85-90 kg. Etter fire graviditeter så har magen min blitt veldig svær, tenker at det er der fettet har lagt seg. 

Så til saken: Her om dagen kjente jeg en hard kul nederst ved magen. Noen som har opplevd det samme. 

Jeg hadde en hard kul på keisersnittarret, trodde det var pga hypertroft vev...

men fikk tykktarmskreft  og etter operasjonen er også denne harde kulen borte! Jeg har ikke spurt, men regner med at det kanskje var der kulen satt? 

Kuler bør uansett undersøkes av lege. Mest sannsynlig er det noe uskyldig, men hva om det ikke er det? Undersøk det før det er for sent. Ikke for å skremme, men pga egne erfaringer vet jeg at det er bedre å gå en gang for mye til legen enn en gang for lite. Og forlang skikkelig utredning. Fastlegen min var veldig sløv og ville sjekke alt mulig annet først...

Anonymkode: 12daa...fce

Skrevet

Ja dette skal undersøkes grundig. Har bestilt time :) Lurer på om det kan være brokk. Noen her som har hatt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...