Gå til innhold

Barbering eller voksing


Gjest makar

Anbefalte innlegg

10 timer siden, -Tricia- skrev:

Voksing nedentil, det må være vår tids tortur :sjokkbla: Hva gjør ikke damer for å glede partneren sin? :fnise: (rekk opp hånda de som gjør dette kun for egen velværes del? - Kudos til dere i såfall)

Jeg gjør det mest for min egen del, mannen er ikke så nøye på det. Da jeg studerte i utlandet et halvår fortsatte jeg å vokse selv om jeg ikke var i nærheten av kjæresten, fordi jeg virkelig hater å bli hårete. Så det er fullt mulig å gjøre det for sin egen del :)

Anonymkode: b0c9c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6.2.2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

dette er så pinlig at jeg skriver som AB...

hvordan er det å vokse hvis man har hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene? :flau:

Anonymkode: f809e...883

Det er jo helt normalt! Jeg har hår på innsiden og i rumpa, alt forsvinner i salongen. På innsiden av kjønnsleppene og området i nærheten av klitoris er det vondeste, rumpa er minst vondt synes jeg. Terapeuten jeg går til sier dette er "normalen", men at det varierer mye. Vi prater om vær og vind mens hun holder på, ingen sak. Når hun vokser rumpa har vi funnet ut at det er enklest om jeg står på fire oppå benken, men hun sa at noen kunder synes det er veldig nedverdigende og helt uaktuelt. Jeg er praktiker og gjør det som er enklest. :P

Anonymkode: b0c9c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Kan jeg spørre om en ting? Er det ikke litt flaut å dra på salong og bli voksa nedtil? Hvordan gjøres det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som sier det er normalt å ha hår på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Jeg har oppdaget at jeg får mer og mer hår på innsiden og nå er det sånn at de stikker ut hvis jeg barberer det på utsiden (er i midten av 20-åra). så jeg kan ikke helt se for meg å "bare" vokse på utsiden hvis jeg først tør å prøve det... Og jeg har ikke hørt noen snakke om dette problemet og følte meg så ekkel. Men hvis dette er vanlig så må jo personale på slike salonger (eller hva man kaller det) være vant til det.

jeg synes det er vanskelig å gjøre noe med de hårene selv. barberer jeg de så har jeg jo en kaktus på innsiden mot de indre kjønnslepper og litt klitoris når det begynner å vokse ut og det er så vondt. men har liksom ikke helt sett for meg situasjonen hvor en annen person (for jeg kan ikke vokse meg selv as) skal vokse meg på et så intimt område som på innsiden.. men ut fra kommentarer så virker det som om det ikke er så unormalt? 

Anonymkode: f809e...883

Jeg ga opp å barbere innsiden. Nå klipper jeg bare med saks.

Det var ganske deilig å innse at det var det mest riktige å gjøre akkurat der ;) 

Anonymkode: 5c1fe...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Er det ikke litt flaut å dra på salong og bli voksa nedtil? Hvordan gjøres det egentlig?

Spørs sikkert hvilken type du er. Jeg blir ikke flau for noe slikt. 

Det fungerer slik at en bestiller, får time, møter opp og gjør som terapeuten sier. For min del forklarer jeg hva jeg har tenkt, og så setter hun i gang. Vasker området først, begynner med bikinilinje, så kjønnslepper, og til slutt rumpa (da står jeg på alle fire så hun skal få godt tak). Voksen som brukes på meg er skikkelig varm, det er ikke alltid helt behagelig. Etter voksingen vasker hun bort voksrester og påfører en slags beroligende krem.

Jeg dusjer selvfølgelig og vasker meg godt før jeg drar, men har i tillegg med meg våtservietter som jeg bruker på kundetoalettet før timen fordi jeg er litt ekstra nøye på det... 

Lite slår den herlige følelsen etterpå, og sexlivet får seg en skikkelig oppsving. Elsker følelsen av å være heeeelt glatt, og når det begynner å vokse ut er det fortsatt mykt og deilig. (Får fnatt av kløende og stikkende stubber, de tar fra meg både humøret og sexlysten.:angry:)

Anonymkode: b0c9c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs sikkert hvilken type du er. Jeg blir ikke flau for noe slikt. 

Det fungerer slik at en bestiller, får time, møter opp og gjør som terapeuten sier. For min del forklarer jeg hva jeg har tenkt, og så setter hun i gang. Vasker området først, begynner med bikinilinje, så kjønnslepper, og til slutt rumpa (da står jeg på alle fire så hun skal få godt tak). Voksen som brukes på meg er skikkelig varm, det er ikke alltid helt behagelig. Etter voksingen vasker hun bort voksrester og påfører en slags beroligende krem.

Jeg dusjer selvfølgelig og vasker meg godt før jeg drar, men har i tillegg med meg våtservietter som jeg bruker på kundetoalettet før timen fordi jeg er litt ekstra nøye på det... 

Lite slår den herlige følelsen etterpå, og sexlivet får seg en skikkelig oppsving. Elsker følelsen av å være heeeelt glatt, og når det begynner å vokse ut er det fortsatt mykt og deilig. (Får fnatt av kløende og stikkende stubber, de tar fra meg både humøret og sexlysten.:angry:)

Anonymkode: b0c9c...f87

Takk for svar! Jeg er av den typen som blir vanvittig flau over sånne ting. Jeg er jo bare 17, så har jo ikke noe særlig grunn til å prøve ut sånt enda, for har ikke kjæreste heller, men etterhvert... Jeg liker virkelig ikke underlivet mitt, og syns den er utrolig stygg og unormal:flau:

Hater å barbere, ettersom at det klør så sinnssykt når det kommer tilbake, og har derfor lyst til å prøve voks, men er jo ufattelig vondt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Takk for svar! Jeg er av den typen som blir vanvittig flau over sånne ting. Jeg er jo bare 17, så har jo ikke noe særlig grunn til å prøve ut sånt enda, for har ikke kjæreste heller, men etterhvert... Jeg liker virkelig ikke underlivet mitt, og syns den er utrolig stygg og unormal:flau:

Hater å barbere, ettersom at det klør så sinnssykt når det kommer tilbake, og har derfor lyst til å prøve voks, men er jo ufattelig vondt 

Anbefaler deg å gå inn med åpent sinn, se hvor mye du orker og stoppe når det er nok. Min terapeut vokser alltid symmetrisk slik at det ikke ser helt fjernt ut om jeg avslutter. Jeg har i perioder tatt bikinilinje og innover mot sentrum så mye jeg orket, og alltid bakover rumpa fordi det ikke er vondt for meg. Innside av kjønnsleppene og foran har jeg av og til hoppet over fordi det var for vondt. Foran/oppå tar jeg foressten aldri lengre, bare stusser det med saks.

Hvor vondt det er kommer mye an på hvor en er i menssyklusen, har lest at en tåler mest rundt 10 dager etter første dag i menstruasjonen, så jeg passer på å bestille til da. Har vokset gjennom et par svangerskap også, da er det gjerne mer følsomt så jeg begrenser det litt.

Anonymkode: b0c9c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det mest for min egen del, mannen er ikke så nøye på det. Da jeg studerte i utlandet et halvår fortsatte jeg å vokse selv om jeg ikke var i nærheten av kjæresten, fordi jeg virkelig hater å bli hårete. Så det er fullt mulig å gjøre det for sin egen del :)

Anonymkode: b0c9c...f87

Det er jo bra, da har du funnet din greie uavhengig av sivilstatus :)

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer slik at en bestiller, får time, møter opp og gjør som terapeuten sier. For min del forklarer jeg hva jeg har tenkt, og så setter hun i gang. Vasker området først, begynner med bikinilinje, så kjønnslepper, og til slutt rumpa (da står jeg på alle fire så hun skal få godt tak). Voksen som brukes på meg er skikkelig varm, det er ikke alltid helt behagelig. Etter voksingen vasker hun bort voksrester og påfører en slags beroligende krem.

Anonymkode: b0c9c...f87

Jeg er vanligvis ikke spesielt flau av meg, men jeg tror jeg hadde dødd hvis jeg skulle gjennomført dette :fnise:

Bare tanken på å være uheldig og slippe en promp rett i fjeset på voksterapeuten :fart2: :ler:

Endret av -Tricia-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...