Gå til innhold

mannesyk??? Si det her!


Isabel

Anbefalte innlegg

for det er jeg..

Har sååå utrolig lyst til å finne EN. En å bli forelska i. En å dele alt med. En å .. Ja.. En som er min :)

Må være litt kjekk da. Mørkt hår, brune øyne.. Passelig høy, bra kledd (men ikke sånn at jeg ikke føler meg bra nok..)... Snill....

Han må ha humoristisk sans, lett å prate med, være ærlig, like meg som jeg er - og ikke sånn jeg burde være.. Romantisk.. En som kan beskytte meg, være min mann... En å holde i hånda på mørke høstkvelder. En å se på tv sammen med om fredagskveldene.. En å le sammen med, som ler av vitsene mine, og jeg av hans... En å skrive hemmelig beskjeder til... En å få søte meldinger med på en kjip dag. En å gå på Ikea med.. En å planlegge framtida sammen med.....

*SUKK.....*

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kenneth

En å se på tv sammen med om fredagskveldene.. En å le sammen med, som ler av vitsene mine, og jeg av hans... En å skrive hemmelig beskjeder til... En å få søte meldinger med på en kjip dag. En å gå på Ikea med.. En å planlegge framtida sammen med.....

Ser man bort fra det der med hemmelige beskjeder, så er det nok mange gutter som har akkurat de samme ønskene. Men, beklageligvis er vi utstyrt med altfor mange mentale sperrer, slik at dette ofte blir en vrien prosess å gjennomføre i praksis. Men det hadde vært artig å hatt noen å humre med til Nytt på Nytt ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Isabel............... jeg vil også ha en sånn en.

:grine: *savne savne*

*sukk - rusler til sengs.............. alene i kveld også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Alene her og. Og alt det der må jo være drømme mannen. :hjerter2:

En sånn en skulle jeg hatt og. Er bare så innnnnnmari lei av å gå i seng alene hver kveld og stå opp alene hveeeer morgen alene. :-x

HALLO, HVOR ER DU?????????????? :-? :-) :tunge1::ler::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på gjengen!

VIL HA MANN!

Helst blond med blå eller grønne øyne, mellom 170-180 cm, og ikke være overvektig. Jeg liker spontane, sporty menn, handymenn, morsomme menn, jordnære menn, ærlige menn, jevnaldrende menn, norske menn :-)

Romantikk er ikke dødsviktig, men han må kunne gi komplimenter (og gjerne blomster en vakker dag!). Og så må han ha bil - og kanskje båt også!! Og dele noen av mine interesser. Jeg hadde ikke likt å leve med en mann som aldri satt sine ben ut av stua en lørdagskveld, det ville blitt altfor trangt og kjedelig for meg. Han bør være fleksibel, like forskjellige ting og like å reise :-)

God økonomi kommer heller ikke under kategorien livsviktig, men han må ha litt orden i regningene sine. En som gambler eller bruker hele lønna på øl, dvd'er og tekstmeldinger til svisj, kaprer lite poeng hos meg :P

Åpenhet, lidenskap, vennskap og respekt er de tingene jeg setter høyest på lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg! :( Jeg er liksom så fryktelig forelska, men føler at guttene(2 stk) er for gode for meg :cry: . Har funnet meg enda en å like, eller ha falt for en ny, selvom jeg ikke vil det. Han jeg likte i utgangspunktet har jo dame :grine: og da bestemte jeg meg i april da jeg sa til ham at jeg likte ham, at jeg måtte vente. MEN hva skjer? Jeg klarer selvfølgelig ikke å holde tilbake mitt fortapte hjerte, og begynner å fantasere om en ny gutt :frustrert: .. Det er virkelig ille! Jeg føler meg så dum, ulykkelig, teit, hjelpesløs og frustrert. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Selvtilliten min er på bånn når det gjelder gutter, etter den katastrofale dagen i april da jeg fortalte ham hva jeg følte(nr. 1) og nå skaljeg møte ham igjen om to uker(pga konkurranse). Og jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke sett nr. 1 siden juli, så det kan jo bli en utfordring. :-? Mine følelser for nr.1 har dempet seg betraktelig, men blusser vel like varmt opp igjen når jeg ser ham igjen. Gruer meg! Og glede meg! Jeg har ikke skam i livet... :oops:

Jeg ønsker bare en mann som kan stelle litt med meg og som jeg kan kose litt meg. Jeg har så lyst.. jeg vil... *sukk* :roll:

*ANNNNNNNNNNGH* :-(

JEG VIL HA EN MANN, IKKE EN HUND!Eller en ny karatedrakt, eller en ny pc, eller en sydentur...... :sur::sjenert::sjokkert::hoppe::murvegg::roll: :cry:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sender dere en liten trøsteklem jeg! :klem:

Selv har jeg type men ønsker å være fri og frank! å være i ett forhold er ikke så rosenrødt!!

:kvalm:

:husarbeid:

:sove:

:babysmokk:

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

og i dag er det søndag og mange par går tur hånd i hånd forbi stuevinduet mitt, på vei til en koselig kafe i nabolaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ jeg vil ha en med et godt bryst med pusepels på, sånn at jeg kan ligge hele søndagen på brystet og puuuse med pusepelsen! Det er himmelen det. Å gid om jeg hadde et hårete mannebryst *sukk*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL HA EN MANN' date=' IKKE EN HUND!

Godt sagt :ler:

Ja, ja. Vi må nyte det uforpliktede livet mens vi har det!! Tipper og håper at alle finner drømmemennene snart og at Champagnes mann blir skikkelig hårete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Champagne.....jeg har den perfekte HÅRETE kandidaten til deg......Han er kjekk, snill, ordentlig og har masse hår på brystet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Champagne.....jeg har den perfekte HÅRETE kandidaten til deg......Han er kjekk' date=' snill, ordentlig og har masse hår på brystet.....[/quote']

Mmmmm :sikle: Bare han ikke har hår på ryggen, for det er ikke så pent akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Det hadde vært veldig fint. Men jeg tror ikke lenger på at han finnes.

Men han bør helst ha lyst hår da :ler:

Enig :)

Hvordan gikk det med deg?

Anonymous poster hash: e67ee...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ledige menn på markedet. Skru ned kravene litt damer. Ellers ender dere opp uten mann. 



Anonymous poster hash: 5a1a8...23a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så høye krav.. Han må bare være oppegående, sosial og snill :) Selvfølgelig er det jo heller ikke feil om han er ok å se på ;) 

 

Men jeg har vært singel i over 2 år nå og begynner å føle meg litt desperat. 

Vurderer singeltur med DNT, noen som har vært med på det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...