Gå til innhold

Ryggsmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i en periode nå opplevd smerter i ryggen når jeg strekker meg skikkelig. Det er på høyde med like under puppene. Det er en veldig intens smerte i et ganske lite område, kanskje på størrelse med to små knyttnever, som stråler litt utover i ryggen. Jeg merker det kun når jeg strekker meg, men da er det så vondt at jeg ikke tør bevege meg. Det er som om jeg stivner litt. Jeg har hatt dette et par gansker i uken i ca. et halvår nå, så det er ikke så veldig plagsomt. Bare veldig intenst når det først skjer. Jeg har tidligere ikke hatt noen ryggproblemer.

Noen som har opplevd noe lignende? Noen erfaringer eller noen som har peiling på hva det kan være?

Anonymkode: 71139...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å få sjekket med lege. 
hos meg viste det seg å være kreft! Ikke spredning altså - men pga lymfesystemet var aktivert, ga dette også smerter i rygg og hofter! smertene forsvant da jeg begynte på cellegift!

Så ta ikke ryggsmerter med en klype salt, be om å få skikkelig utredning med CT, der ser de alt.

Anonymkode: def16...32f

Gjest Klaveret
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Best å få sjekket med lege. 
hos meg viste det seg å være kreft! Ikke spredning altså - men pga lymfesystemet var aktivert, ga dette også smerter i rygg og hofter! smertene forsvant da jeg begynte på cellegift!

Så ta ikke ryggsmerter med en klype salt, be om å få skikkelig utredning med CT, der ser de alt.

Anonymkode: def16...32f

Veldig leit at det var så alvorlig årsak til dine ryggplager AB, men til TS følte jeg nå at jeg må si at det er svært liten sjanse for at det er samme sykdom. Sansynligvis er det vel en skiveutglidning som presser på en nerve eller muskler i spenn som gjør det samme. Uansett er det nok lurt å ta et besøk hos legen eller en kiropraktor.

God bedring begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...