Gå til innhold

Dysmorfofobi.. flere som sliter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er en jente på 18 år som som er ganske sikker på sliter med dysmorfofobi.. Jeg hater ansiktet mitt! Hver gang jeg ser meg i speilet, får jeg lyst å kaste opp.. Jeg synes jeg er rett og slett stygg! Eller i hvert fall mindre pen.. Noen ganger er det så ille at jeg tenker jeg aldri kommer til å få meg en kjæreste og får selvmordstanker av det.. Vet det er helt sykt men jeg klarer ikke se noe annet enn det jeg ser.. Og jeg sliter noe helt enormt med det.

Det verste er film og bilder. Nesen min er gigantisk, usymmetrisk ansikt, Overleppa er altfor liten i forhold til underleppa, hodet er gigantisk.. og ja.. dere skjønner sikkert tegninga..

Har aldri hat kjæreste og jeg begynner å bli bekymra om at det aldri kommer til å skje heller.. Merkelig nok har jeg alltid hatt gutter etter meg og har vært mange gutter som ha likt meg før. For da tenkte jeg ikke så mye på dette med utseende og jeg syns faktisk jeg var styggere da enn nå.. Og nå 3-4 år etter, er det nesten ingen som liker meg lengre selv om jeg, etter min mening, har vokst meg hvertfall litt penere! Merkelig.. Hva kan dette skyldes?

Håper å høre fra noen som har det litt på samme måte.. Dette er grusomt å leve med :(

Anonymkode: 6c5af...da7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...