AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jeg får helt noia når jeg har sex og jeg skal ri han. Jeg føler ikke jeg mestrer å sitte på topp, og det er nesten så jeg vegrer meg fra å ha sex, da det er naturlig å ri siden der er en så ´´populær´´ stilling. Flere som ikke liker det? Anonymkode: 942f1...407 1
Belladonna Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Øvelse gjør mester. Jo oftere du gjøre det, jo lettere blir det. Prøv å ikke tenk for mye på å prestere i senga, tenk heller på hva som er digg. 3
365vinter Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Jeg liker det heller ikke så veldig godt, men mest fordi jeg får vondt i den stillingen. Syns det er mye bedre når han sitter da, så du kan jo prøve og se om det er bedre? Føles mer intimt for min del hvertfall, da kan man jo også kysse, bite øreflippen, kysse han på halsen og litt sånt også 1
Smookiekins Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Enig i at det er bedre når han sitter feks i en sofa eller lignende! Kanskje du kan prøve det? Øvelse gjør mester! Hvis det er noe du absolutt ikke vil gjøre så sier du jo bare nei.. Skal han ha sex med deg så får dere gjøre det i andre stillinger.. 2
Alja Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg takler det ikke dersom han har hatt styringen først. Jeg føler meg som en sneile etter mannens tempo........ 6
Vin_fruen Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 (endret) Nei liker det heller ikke gir meg liksom ingenting. Endret 5. februar 2016 av Vin_fruen 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Liker det ikke. Får liksom ikke til teknikken, og får alltid krampe har prøvd flere varianter av stillingen sikkert 100 ganger. Den gir meg ingenting, og jeg føler med særdeles usexy og mister stort sett lysta underveis fordi jeg konsentrerer meg sånn. Også er det vel den stillinga jeg iftest får vondt "oppi der" av. Anonymkode: 63b0d...683 5
Blod Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 23 minutter siden, Alja skrev: Jeg takler det ikke dersom han har hatt styringen først. Jeg føler meg som en sneile etter mannens tempo........ Er det unormalt? Jeg har ikke sjans på å holde samme tempo som kjæresten, ihvertfall ikke lenge. Men har aldri tenkt over at det er uvanlig? 1
Alja Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, Blod skrev: Er det unormalt? Jeg har ikke sjans på å holde samme tempo som kjæresten, ihvertfall ikke lenge. Men har aldri tenkt over at det er uvanlig? Jeg aner ikke. Syntes bare rekkefølgen fort->sent ikke fungerer. Om jeg rir først med mitt tempo så går det greit.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, 365vinter skrev: Jeg liker det heller ikke så veldig godt, men mest fordi jeg får vondt i den stillingen. Syns det er mye bedre når han sitter da, så du kan jo prøve og se om det er bedre? Føles mer intimt for min del hvertfall, da kan man jo også kysse, bite øreflippen, kysse han på halsen og litt sånt også Det kan man jo gjøre om han ligger også? Anonymkode: 53c83...1b6 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 Er ikke første pri nettopp av samme grunn det blir nevnt før her.. Føler meg ukomfortabel etter å ha gått ned mye i vekt og har en del løshud som jeg blir veldig klar over når jeg er på toppen, og farten er umulig å holde oppe over tid.. Blir så sliten. haha Men jeg elsker jo egentlig stillingen, så det er litt ergerlig. Elsker regelrett litt sånn små-fight mens jeg er på topp Anonymkode: 142c1...430
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #12 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er ikke så glad i det jeg heller, men jeg burde kanskje "øve" mer på det før jeg kan dømme 100%. Men får ikke så mye ut av det, og blir veldig opptatt av hvordan jeg ser ut/om det er godt for han, etc. Anonymkode: 8700a...7cc
Gjest Dwight Skrevet 5. februar 2016 #13 Skrevet 5. februar 2016 Samme her. Ikke fordi det ikke er godt, men fordi jeg ikke klarer å la være å tenke på dobbelhaken, puppene som flyr over alt og magen som disser Vet jo at det bare er jeg som tenker på det underveis i akten, men fy søren som det setter en demper på stemningen!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #14 Skrevet 5. februar 2016 For å holde ut lenger er det jo menn som gir styringen til deg, f.eks. med å ri, for at det nettopp skal gå litt tregere. Dessuten tror jeg ikke det er et problem om det går tregt, mannen trenger jo ikke være helt urørlig under deg heller. Han kan jo hjelpe til med farten! Dessuten er det vel et kompliment om mannen ønsker å ha deg øverst, er det ikke det? Da får han jo se nesten hele kroppen din i bevegelse og hvordan du nyter øyeblikket! Anonymkode: 91ece...b97 1
Gjest Vevila Skrevet 5. februar 2016 #15 Skrevet 5. februar 2016 Jeg liker det ikke. kjenner ingenting utenom smerte innimellom så jeg holder meg unna den.
Gjest Haaploes Skrevet 5. februar 2016 #16 Skrevet 5. februar 2016 Jeg føler meg skikkelig kvapsete og udigg, og føler hele tiden at jeg ikke får det til ordentlig, det blir liksom så klønete og knotete og rart. Attpåtil hadde jeg en eks jeg betrodde meg om dette til en gang, i en krangel presterte han å si at eksen hans digget å ri, og "hun var så flink til det hun, Gosa, du aaaner ikke! Det kommer du aldri til å få til". Siden da har jeg liksom ikke klart å gjøre det uten å tenke på eksen og eksen hans...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #17 Skrevet 5. februar 2016 2 minutter siden, Gosa skrev: Jeg føler meg skikkelig kvapsete og udigg, og føler hele tiden at jeg ikke får det til ordentlig, det blir liksom så klønete og knotete og rart. Attpåtil hadde jeg en eks jeg betrodde meg om dette til en gang, i en krangel presterte han å si at eksen hans digget å ri, og "hun var så flink til det hun, Gosa, du aaaner ikke! Det kommer du aldri til å få til". Siden da har jeg liksom ikke klart å gjøre det uten å tenke på eksen og eksen hans... Wow, for en dust! 🙄 Anonymkode: 8700a...7cc 14
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #18 Skrevet 5. februar 2016 Ts her! Veldig fint at jeg ikke er den eneste som ikke liker det! Og uansett så har lårene mine en tendens til å ´´låse´´seg når jeg rir, som gjør helvettes vondt om jeg fortsetter. Jeg har ikke kjæreste for øyeblikket, men jeg har fast sexpartner. Jeg har jo erfart at de fleste mannfolk foventer at jenta skal si ham siden stillinga er så vanlig. Får jeg meg kjæreste får jeg bare si litt tidlig at lårene mine låser seg Anonymkode: 942f1...407 1
Gjest Rose11 Skrevet 5. februar 2016 #19 Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg er ikke så flink til å ri. I senga er det helt håpløst. Beste er når han sitter i sofaen og jeg over. Det går hvis han løfter meg opp og ned. Men synes ikke det er så deilig å ri. Vet ikke hvorfor, men liker det ikke. Jeg rir fordi jeg ikke vil være kjip. De fleste menn synes det er digg med dama på toppen. Endret 5. februar 2016 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #20 Skrevet 5. februar 2016 jeg liker det ikke, stillingen gir meg ikke nytelse.. Anonymkode: ab3f9...6ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå