Gå til innhold

"Bulker" langs BH-kanten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg står vanlig avslappet med armene hengende rett ned, så har jeg en slags "bulk" eller hudfold ved armhulen. Det er litt vanskelig å forklare, men den er liksom i vinkelen mellom armen og overkroppen. Den er helt myk, så når jeg har på meg BH, så skjærer BH-kanten seg inn i denne folden. Det er forsåvidt ikke noe vondt eller ubehagelig, men det ser fryktelig stygt ut hvis jeg har på meg pologenser e.l. Jeg er ellers relativt slank og trenet. Er denne hudfolden noe som andre har? Er det bare fett eller er det en muskel? Forsvinner den hvis jeg slanker meg? Hvis det er en muskel, hvilke øvelser bør jeg unngå med tanke på å få den bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fett ja... Som selvsagt vil forsvinne hvis du minker fettprosenten. Bruker du for stram bh?

Skrevet

Det er en fold de fleste av oss har er jeg redd... Jeg har alltid hatt den, samme hvor tynn jeg har vært :-?

Det er helt sikkert fett og jeg tror den er større jo mer pupp du har. Ikek noe å bekymre seg for - ha DETTE i bakhodet du og ikke bekymre deg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også det, og den er betydelig større nå når jeg bruker 85D enn da jeg brukte 75B så det er nok fett ja..Tror forøvrig det er ganske vanskelig å få bort.

Skrevet

Første gang jeg la merke til denne hudfolden var jeg 10 år gammel og slett ikke overvektig, men den irriterte meg allerede da. Tror alle som har pupper har sånn. Men etterhvert som jeg ble større og eldre dukket det opp andre og større bulker som irriterte meg mer , så dette området er sjelden noe jeg legger merke til lenger... :wink:

Skrevet

Alle får jo valker dersom de strammer noe inntil huden - jfr. masse tenåringsjenter these days som er slanke, men ser feite ut fordi de går med tre nummer for små bukser.

Kanskje du har for stram BH?

Skrevet

Det er visst slett ikke uvanlig å fettsuge armhulene :roll:

• 7 år senere...
Skrevet

Jeg trener 5 ganger i uka. Mye styrketrening. Jeg veier 55 kg og er 160 cm høy. Jeg er så heldig at jeg er kjempefornøyd med kroppen min. Men de bulkene ved armhulene irriterer meg veldig.

Fordi jeg har veldig små bryst. Så det er nesten som om de fettklumpene ved armhulen/brystene er større enn brystene mine! Jeg undersøker veldig på fettsuging ved armhulen.

Jeg husker da jeg var rusmisbruker og veide 44 kg, underernært og så og si ingenting fett på kroppen. DA hadde jeg også det fettet ved armhulen.

Jeg klarer ikke å trene det bort og jeg trener MYE.

Jeg har små bryst og trenger nødvendigvis ikke større, men jeg tror å fjerne fettet ved armhulen vil forandre mye på puppene. For nå så ser det ut bare som om de har rar form.

Helt idiotisk å klage på dette egentlig men det irriterer meg grenseløst mye og tenker på det hver dag. :-/

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Ingenting å tenke så mye over. :)

AnonymBruker
Skrevet

er normalt ja, men kommer nok av at du har en for stram bh. Så ville enten hatt en som er større rundt eller tatt på et annet hakk. Husk du skal ha plass til to fingre under bh "kanten" bak :)

Skrevet

Hvordan finner folk fram til disse gamle trådene?? :klo:

Denne er fra 2004...

Skrevet

Hvordan finner folk fram til disse gamle trådene?? :klo:

Denne er fra 2004...

La ikke merke til det før du skrev det. Tipper man googler noe, og så kommer tråden opp og man svarer uten å se hvor gammel den er...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...