Gå til innhold

Hvor er det billigst å reise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg ønsker å reise en ukes tid til varmere strøk i august, men fordi vi har flere planlagte storbyreiser ønsker vi denne ferien så billig så mulig. Det skal bare være en avslappet ferie, et fint og rolig sted for par. Har du noen anbefalinger? Tyrkia, Kroatia, Hellas og Bulgaria har vi vært mange ganger før så helst noe annet:) setter pris på alle tips! 

Anonymkode: 9282a...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle si Tyrkia og Bulgaria, men der har dere vært da :)

Små steder i Hellas er ofte billige, kanskje noen steder der dere ikke har vært?

Kypros og Spania er det i hvertfall dyrt, både reise og mat. 

Skrevet

Går vel kanskje an å se på restplass.no for å finne de billigste turene? :)

Skrevet

Skal dere reise charter eller? Hvis ikke kan jeg anbefale Albania (like fint som Hellas, bare MYE billigere og mindre turister). Montenegro er også vakkert og billig, men har lite strender. Man kan likevel bade fra berg og klipper og lignende. Nydelig vannkvalitet og mye å finne på ellers rundt i landet.

Ellers er det jo mulig å ha is i magen og prøve å vente på en billig restplass et eller annet sted.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Anbefaler å vurdere Madeira. Det er en liten øy i Atlanterhavet som tilhører Portugal, og her er det veldig stille og rolig. Det er veldig mye vakker natur, så hvis dere er ute etter å slappe av i sola uten det store behovet for mange utsteder, er Madeira en øy som er veldig fin. Ellers er det gode muligheter for å dykke i Atlanterhavet, noe jeg i alle fall setter som et stort pluss når jeg skal reise :)

Det er nok ikke like billig som å reise til f.eks Rhodos eller de aller mest vanlige turistplassene, men den ekstra tusenlappen det er snakk om er vel verdt pengene.

Endret av Durinur
Skrevet
46 minutter siden, Durinur skrev:

Anbefaler å vurdere Madeira. Det er en liten øy i Atlanterhavet som tilhører Portugal, og her er det veldig stille og rolig. Det er veldig mye vakker natur, så hvis dere er ute etter å slappe av i sola uten det store behovet for mange utsteder, er Madeira en øy som er veldig fin. Ellers er det gode muligheter for å dykke i Atlanterhavet, noe jeg i alle fall setter som et stort pluss når jeg skal reise :)

Det er nok ikke like billig som å reise til f.eks Rhodos eller de aller mest vanlige turistplassene, men den ekstra tusenlappen det er snakk om er vel verdt pengene.

Tusen takk for tips! Tror dette er midt i blinken for oss :)

Anonymkode: 9282a...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...