Gå til innhold

Prisnivå Kypros? Sunwing Sandy Bay Beach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har reservert en reise for tre (2 voksne og ett barn under 12år) til sunwing sandy bay Beach i juli.

Har noen erfaringer med hotellet?

Vi har bestilt Ving Inclsuive, slik at vi har 4 dager uten lunsj og middag (men er nok kjekt å komme seg ut)

Dvs, at vi må bruke penger på drikke og mat de fire dagene.

Leser veldig mye variert om prisnivået på Kypros for mat, er det virkelig like dyrt som i Norge? Usikker på hva vi bør beregne som feriebudsjett...

Del gjerne dine erfaringer :) 

Anonymkode: 63900...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke like dyrt som i Norge, men hakket dyrere enn en del andre feriesteder. Tror vi som voksne betalte rundt 200 kr pr. person for middag med drikke, de dagene vi ikke hadde mat på hotellet

Skrevet

Var på dette hotellet for noen år siden, 2 voksne og en 3 åring.

Fint hotell, vi koste oss. Var noen restauranter rett over gaten bak, ellers holdt vi oss på hotellområdet i hele perioden (mener vi var der 1 uke). Vi dro inn til "sentrum" en dag, men der var det egentlig ingenting for oss, bortkastet formiddag.

Tror vi bare spiste utenfor hotellet 2 dager, man kan jo spise på restauranten inne på hotellet (og betale for det). Vi var kjedelige, så det gjorde stort sett vi, men fornøyd med det.

Jeg husker ikke prisen for maten, men tenker at det er ikke enorme summer i forhold til hvor dyrt et slikt opphold er.

Men ang inclusive

Sitat

Sunwing Inclusive

Dette er inkludert i Sunwing Inclusive/Ocean Beach Inclusive:

•Frokost hver dag.
•Fem lunsjer og middagsbuffeer i uken, inkludert drikke til maten; vann, brus, lokalt øl eller en halv flaske vin. 
•Flere av kveldene serveres temabuffeer; asiatisk, lokal, italiensk, Tex Mex og BBQ.

Har dere 4 dager uten lunsj og middag på en uke? Teller dere med dagene dere kommer og reiser (kommer vel gjerne an på når på dagen dere ankommer/drar)?

Skrevet
2 minutter siden, Kristanna skrev:

Det er ikke like dyrt som i Norge, men hakket dyrere enn en del andre feriesteder. Tror vi som voksne betalte rundt 200 kr pr. person for middag med drikke, de dagene vi ikke hadde mat på hotellet

Hvor mye har dere pleid å bruke på drikke under oppholdet?

Samboer vil oppgradere til All inclusive bare for å få gratis drikke hver dag i 14 dager, men det koster 6000. Tenker at vi heller kan ha de 6000 utenom, og kjøpe den drikken vi vil ha - fremfor kun lokalprodusert drikke.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har dere pleid å bruke på drikke under oppholdet?

Samboer vil oppgradere til All inclusive bare for å få gratis drikke hver dag i 14 dager, men det koster 6000. Tenker at vi heller kan ha de 6000 utenom, og kjøpe den drikken vi vil ha - fremfor kun lokalprodusert drikke.

Hmm, drikken var inkludert til maten de dagene vi hadde det. Utenom det drakk vi vel mest vann på dagtid. Hadde noe brus og andre søte drikker i kjøleskapet på rommet, som vi handlet på Minimarkedet. Jeg husker ikke helt hvor mye vi brukte på drikke, men det var ikke store summer i allefall :) Men hvis dere drikker mye øl og vin, så lønner det seg sikkert med all inclusive. 

Vi pleier ikke velge all inclusive, for blir så lei av buffetmaten (selv om den er variert og god). Greit med noen dager man kan bestille fra meny, samt kjøpe enkle lunsjretter på stranda. Syns det blir litt voldsomt med lunsjbuffet hver dag.

Skrevet
9 minutter siden, ekkoet skrev:

Var på dette hotellet for noen år siden, 2 voksne og en 3 åring.

Fint hotell, vi koste oss. Var noen restauranter rett over gaten bak, ellers holdt vi oss på hotellområdet i hele perioden (mener vi var der 1 uke). Vi dro inn til "sentrum" en dag, men der var det egentlig ingenting for oss, bortkastet formiddag.

Tror vi bare spiste utenfor hotellet 2 dager, man kan jo spise på restauranten inne på hotellet (og betale for det). Vi var kjedelige, så det gjorde stort sett vi, men fornøyd med det.

Jeg husker ikke prisen for maten, men tenker at det er ikke enorme summer i forhold til hvor dyrt et slikt opphold er.

Men ang inclusive

Har dere 4 dager uten lunsj og middag på en uke? Teller dere med dagene dere kommer og reiser (kommer vel gjerne an på når på dagen dere ankommer/drar)?

Det er 4 dager i løpet av to uker :) Jeg trenger litt variasjon.

Prisen er ganske stiv for å kunne være på disse sunwing og blue star hotellene. Og forskjellen på inclusive og all inclusive var 6000, det syntes jeg ikke er verdt det.

Blir sikkert mye på anlegget for våres del også

Skrevet
7 minutter siden, Kristanna skrev:

Hmm, drikken var inkludert til maten de dagene vi hadde det. Utenom det drakk vi vel mest vann på dagtid. Hadde noe brus og andre søte drikker i kjøleskapet på rommet, som vi handlet på Minimarkedet. Jeg husker ikke helt hvor mye vi brukte på drikke, men det var ikke store summer i allefall :) Men hvis dere drikker mye øl og vin, så lønner det seg sikkert med all inclusive. 

Vi pleier ikke velge all inclusive, for blir så lei av buffetmaten (selv om den er variert og god). Greit med noen dager man kan bestille fra meny, samt kjøpe enkle lunsjretter på stranda. Syns det blir litt voldsomt med lunsjbuffet hver dag.

Det jeg tenker også. Blir ikke mye øl og vin da vi har barnet med oss :) I fjor var vi på parferie, og det ble kanskje med 2 øl på hver av oss i løpet av dagen.

Ja, det jeg syntes var greit med ving inclusive er at vi selv kan velge hvilke 4 dager vi ikke vil spise, så blir vi lei og tenker vi vil ut å spise gir vi bare beskjed om at vi ikke vil spise på hotellet den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...