Gå til innhold

Sko i minisstørrelse (str. 36-37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som gifter seg 21.september.

Hennes problem er at hun har veldig små føtter og har STORE problemer med å finne sko som passer. :(

Hun trenger størrelse 36-37..... :o

Derfor tenkte jeg å lufte det her og høre om noen enten har slike eller vet om en butikk som fører slike?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Chrisitane brudesalong har sko i de strl. Jeg tror egentlig at de aller fleste brudesalongene fører sko som kan fåes ned til strl 36!

Skrevet

Du vet ikke hva prisene på disse er.

Jeg synes at skoene i brudesalongene er så innmari dyre.......

Skrevet

Da jeg var forlover for venninnen min tidligere iår hadde hun samme problem. Vi var innom alle skobutikker i milsomkrets, men ingen hadde brudesko i hennes størrelse. Hun trengte faktisk en sko mindre enn 36.

Det endte med at brudebutikken ringte til en leverandør, og de kunne skaffe (italiensk merke). Dyrt ja. Tror de kom på nærmere 1000. Men nå har hun finsko, hun skal lakkere dem i svart slik at de kan brukes om igjen. Det ble faktisk et stort problem tett oppunder bryllupet. Heldigvis ordnet det seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo også slik at når man har litt uvanlige størrelser må man ofte gi mer for en vare enn det man ellers hadde gjort. Tror neppe du finner slike sko i vanlige skobutikker, men at du må til en brudebutikk. Men er det ikke verdt å bruke 1000 kr på slike sko enn å ikke finne sko i det hele tatt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet nå ikke om jeg vil si meg enig i at størrelse 36 er uvanlig størrelse

i sko da...

Selv bruker jeg 35/ 36, og brudeskoene mine var i 36.

Hadde ikke de helt store problemene med å finne sko, endte opp med to par jeg da:-)

Det ene paret kjøpte jeg i en brudebutikk, og det andre i en vanlig skobutikk.

Et lite tips: da jeg var i Tromsø sist gang, så jeg ganske mange billige brudesko på Amfi senteret i Tromsdalen

Skrevet

Jeg hadde litt problemer med å finne sko i størrelse 36.

Fant str. 36 på vanlige skoforretninger, men de var så store i størrelsen at det hjalp ikke med alskens innleggssåler.

Jeg fikk tak i på brudesalongen - nydelige sko, til 630 kroner. De var billigere enn vanlig nettopp fordi de var så små. De skal nå farges til en litt mørkere farge, og blir lekre pumps.

Skrevet

Jeg bruker str 36-37 til vanlig, måtte ha 36 i brudesko, og kjøpte mine på skoringen. Kostet 299 eller 399 tror jeg.

Gjest Cammilla
Skrevet

Jeg har str 36.

Har kjøpt sko av Rannih og jeg endte opp med både sandaler i hvit sateng og "vanlige" brudesko.

Hun skaffet meg skoene billigere enn her tillands. Sandalene kostet det samme som brudesko her, men de var bare såååå stilige !!

Det er bilde av dem på hjemmesiden hennes !!

Gifter meg 17. aug.

Cammilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...