Gå til innhold

Sliter med sexlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har vært sammen med min kjæreste i snart 2 år. Han er verdens beste kjæreste og jeg elsker han, men vi har et lite problem. Jeg kommer aldri når vi har sex. Han er ganske liten og jeg kjenner som regel lite når han er i meg. Jeg vet at sex ikke er alt i et forhold, men jeg merker at jeg begynner å bli frustrert. Jeg har aldri tatt det  opp med han, vil ikke ødelegge selvtilliten hans. Jeg har aldri faket orgasme, men pleier å stønne litt for å spille med. Jeg hadde høye forventning når vi hadde sex første gang, men jeg må ærlig innrømme at jeg var skuffet. Det var ikke så deilig som alle får det til å høres ut som. Jeg vet han prøver så godt han kan, og jeg klandrer han ikke for det. 

Jeg har hørt at mange sier at jenter ikke får orgasme når de nylig har begynt å være litt aktive. Til å begynne med trodde jeg at det var det, men nå har vi hatt sex lenge, men ingen forbedring. Jeg har ikke hatt sex med noen andre, så har ingen å sammenligne han med. Er 22 år gammel og hadde sex for første gang når jeg var 21. 

Kan det være mulig at jeg er aseksuell? Jeg klarer fint å komme på egenhånd og elsker det. Men jeg vil komme mens vi har samleie :( føler jeg går glipp av så mye.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er viktig at du forteller din kjæreste om dette problemet. Kanskje pakke det litt inn og ikke si direkte at ''du er for liten og jeg kjenner ikke noe'' men kanskje heller at du ''har vanskelig for å komme'' og om ikke dere kan prøve litt andre ting for å prøve å få det til å skje? :P Du vet vel kanskje best selv hva som får deg til å komme osv, så kanskje du forsiktig kunne gitt han en liten pekepinn?:fnise: Jeg hadde samme problemet med eksen min, men måtte bare si ifra etter et par mnd etter fake stønning og fake orgasmer, ble drit lei:dry: Det endte veldig bra, han ble mye mer obs på forspill, noe som gjorde det lettere for meg å komme etter hvert. Vi tok også den vanlige misjonærstillingen hvor han på en måte gned seg nært inntil meg mens han for inn og ut, slik at han kom borti hele..... meg..der nede:fnise: Men det funket!! Et forhold uten god sex blir faktisk frustrerende og kan tære godt på i lengden! bedre å være ærlig nå, så slipper du å fortelle om 2 år at du aldri har kommet med han:tongue: Lykke til:duskedame: Håper på oppdatering etterhvert :D 

Hilsen Anonym og ny her inne :biggrin:

Anonymkode: 0ab12...ff1

Skrevet

Fortell han hva du liker så du kan komme. Som oftest kommer man ikke av seg selv magisk ved å vente og "håpe". Få han til å ta på deg under sex. Be han fingre deg. Få han til å slikke deg. Fortell han. Guide han. Prat om det. Det blir ikke bedre av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanlig for jenter så unge å få orgasme vaginalt av en penis. Dere må fokusere på klitorisorgasmen og la han kose med deg før sexen slik at du får nytelse og kanskje orgasme av det. Selv fikk jeg ikke orgasme med en partner før jeg var 25 og da hadde jeg vært seksuelt aktiv i flere år allerede. Det hadde ingenting med penisen, størrelse eller slikt å gjøre, men rett og slett at jeg ikke greide å slappe av under sex. Om han ikke er så stor så er det mange ting dere kan gjøre, størrelse er definitivt ikke alt. 

Anonymkode: c5283...4b1

Skrevet

Når han tar deg bakfra, så koser du med klitten din selv. Eventuelt lære han til å sleike deg til du kommer, kose med gpunktet ditt osv, utforske deg mer.

• Liker 2
Skrevet

Hei! Nei du er ikke aseskuell om du kan føle tenning på bilder, filmer, personer, fantasier osv.
Er man aseksuell så har man ingen tenning eller seksuelle tanker om noe/noen.
Du er fortsatt veldig ung, jeg hadde ikke fått min første orgasme med partner før jeg var 25 , men mest fordi jeg var ung og for sjenert til å si fra til de jeg lå med før det at de måtte gjøre noe anderledes for at det også skulle være godt for meg.
Nøkkelen er kommunikasjon, og du MÅ bare si det rett ut til typen din, og ikke tenke på å at du kun skal  la han få være stolt over seg selv osv, du kan ikke la frykten for å knekke selvtilitten hans gå ut over at du aldri får orgasme når dere har sex!
Dessuten, vil han jo få myyye bedre selvtillitt når han faktisk lærer seg noen ordentlig triks om hvordan man tilffredstiller en kvinne, og når han får deg til å komme med skrik orgasmer ;)
Hva trenger du at han endrer på? Fortell han det! Lenger foreplay? Mere boobieplay? Saktere vorspil? At han slikker deg mer?
At han støter inn i deg på en annen  måte eller annen vinkel? Ingenting er for flaut eller for kravstort å si - tro meg!
Menn trenger å bli opplært for vi kvinner har en så mye mer kompleks kropp enn de og kun vi selv som vet hvor det trykker best på oss.

Anonymkode: d2687...9b2

• Liker 2
Skrevet

For det første får nokså få kvinner vaginal orgasme, og sjansen for å få det med en ganske liten eller alt for stor er nok mindre, det kommer ofte an på hvordan den er bøyd og hvorvidt den aktuelle kvinnen faktisk kan få vaginalorgasme eller ikke(jeg får det ikke kun ved penetrering uansett størrelse eksempelvis).

Jeg hadde det på samme måte ifht orgasme med min ektemann, vi ble sammen på samme alder som dere. Det tok sikkert 2 år før jeg opplevde orgasme, dels fordi jeg ikke klarte slappe nok av selv, dels fordi jeg ikke klarte formidle hva han skulle gjøre(det var ikke bare å stimulere klitoris), og dels fordi han ikke hadde erfaringen til å skjønne hva kvinner trenger - han hadde sex slik menn ville likt det. Og det likte jo jeg, men jeg fikk ikke orgasme av det.

Han skjønte nok at jeg aldri fikk orgasme, men vi snakket aldri om det - og når det da skjedde så skjønte han jo mer hva som skulle til.

Nå skjer det nesten alltid og sexlivet er ganske så annerledes på en positiv måte, det er gått fra helt OK til supert. Men det skjedde ikke av seg selv, og vi måtte jobbe med det.

Han fikk dårlig selvtillitt av at jeg ikke fikk orgasme, og jeg ble stresset fordi jeg følte det brukte for lang tid for hans "smak". Det ble en dum sirkel.

Så begynte jeg å bare være litt mer krevende for min egen del, ikke at jeg forlanget noe av ham - men jeg tok mer langt mer til rette. Og det virket for begge oss iallefall :) 

Anonymkode: e0df6...f70

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er viktig at du forteller din kjæreste om dette problemet. Kanskje pakke det litt inn og ikke si direkte at ''du er for liten og jeg kjenner ikke noe'' men kanskje heller at du ''har vanskelig for å komme'' og om ikke dere kan prøve litt andre ting for å prøve å få det til å skje? :P Du vet vel kanskje best selv hva som får deg til å komme osv, så kanskje du forsiktig kunne gitt han en liten pekepinn?:fnise: Jeg hadde samme problemet med eksen min, men måtte bare si ifra etter et par mnd etter fake stønning og fake orgasmer, ble drit lei:dry: Det endte veldig bra, han ble mye mer obs på forspill, noe som gjorde det lettere for meg å komme etter hvert. Vi tok også den vanlige misjonærstillingen hvor han på en måte gned seg nært inntil meg mens han for inn og ut, slik at han kom borti hele..... meg..der nede:fnise: Men det funket!! Et forhold uten god sex blir faktisk frustrerende og kan tære godt på i lengden! bedre å være ærlig nå, så slipper du å fortelle om 2 år at du aldri har kommet med han:tongue: Lykke til:duskedame: Håper på oppdatering etterhvert :D 

Hilsen Anonym og ny her inne :biggrin:

Anonymkode: 0ab12...ff1

Takk for svar! Problemet vårt er bare at jeg var jomfru når vi ble sammen, men det var ikke han. Han har hatt mange partnere før og føler seg ganske erfaren og "god i senga" 😳 Syns det blir litt kjedelig hvis jeg skal dirigere og fortelle han at han ikke er flink nok. Han skryter mye av seg selv indirekte, så det gjør det vanskeligere å komme med en negativ tilbakemelding. Slik som jeg har hørt av han, kom de tidligere damene hans ganske raskt og da blir jeg litt flau over at jeg ikke får det til. Men jeg er helt enig med at jeg må ta det opp, må bare finne en fin måte å si det på. 🙈

Skrevet (endret)

TS her 

Takk for svar og råd. 

Jeg er klar over at dette er noe jeg må ta opp med han, men litt vanskelig når han er den "erfarne" parten, mens jeg er ganske ny :P han er utrolig kjærlig og bruker god tid på forspill, men i det han kommer inn i meg forsvinner all morroa for min del :rodme: jeg ligger der og ser og kjenner på meg hvor mye han nyter det, mens jeg bare ligger der og later som. Det er litt trist. 

Vi har prøvd mange forskjellige stillinger og mye rart, jeg liker ikke at han slikker meg engang. For han gjør det ikke riktig :rodme: og da blir det bare rart. Kanskje problemet ligger hos meg og ikke han? Vi hadde analsex for første gang og det gjorde ikke vondt, bare litt ubehagelig, da kan dere tenke dere hvor liten han er. 

Han har tydeligvis aldri hatt problemet med at hans tidligere partnere ikke har likt det han gjør. Han forteller ikke mye om sine ex'er, men har nevnt at de hadde en tendens til å komme veldig fort, nesten litt for fort. Så han syns det er litt bra at jeg ikke kommer like raskt, men det han ikke vet er at jeg ikke kommer i det hele tatt:icon_frown: keg tenner ekstremt på han og blir nesten kåt av at han bare tar på meg. Jeg blir veldig våt, kan det være grunnen? 

Endret av Anonym987
Skrevet

Nei, det har ikke noe å si at du blir veldig våt. Du må fortelle han hva han skal gjøre med deg for at du skal kunne komme. Du kan jo vise han hvordan han skal fingre, eller slikke. Du sier at han ikke slikker deg riktig, så da kan du jo vise han hvordan? Det at han har hatt noen partnere før gjør han ikke til supermann. Han må lære deg å kjenne nå, og vite hvordan du liker det. For alle kvinner er forskjellige, ingen liker helt det samme. Derfor er du nødt til å fortelle han klart og tydelig hvordan du vil ha det, og hva du liker at han gjør. Du må slutte å late som det er deilig når det ikke er det, for ellers får du aldri god sex med han. Du er ikke aseksuell, for du sier jo at du kan kose deg på egenhånd. Du er helt normal, du må bare fortelle han hva du liker.

Anonymkode: e6917...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...