Gå til innhold

Lip Sync Battle - tidenes kleineste program!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir helt flau av dette programmet og ser virkelig ikke poenget. Skal det være morsomt? Eller skal vi synes de er flinke til å danse og mime? Jeg fatter ikke greia. Synes det er så ufattelig kleint. Liker dere det? 

Anonymkode: 6699e...2a4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har det på opptak fordi jeg trodde det skulle bli bra. Jeg tok feil. 

Anonymkode: 6b460...939

• Liker 2
Skrevet

Det er helt grusomt! 

• Liker 2
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Aldri sett det kommer aldri til å se det.

Skrevet

Så en episode. Dårlig program

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på hva slags mennesker som ser på dette, hvem som er målgruppen. Jeg føler dette er et typisk program som bare står på i bakgrunnen når det ikke er noe bedre å se på. Ikke et program man følger aktivt med på og MÅ få med seg alle episodene. 

• Liker 2
Gjest Aucaman
Skrevet

På nivå med "Skal vi stupe." Ble flau på alle sine vegne. Skal det være en moderne versjon av "Jakten på Stjernene" eller noe?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aucaman skrev:

På nivå med "Skal vi stupe." Ble flau på alle sine vegne. Skal det være en moderne versjon av "Jakten på Stjernene" eller noe?

Uff, ja "skal vi stupe"-programmet. Trodde det var tull og parodi først :P

• Liker 3
Skrevet

Synes den amerikanske versjonen kan være litt underholdende, og mange drar den helt ut. Den norske versjonen fortjerner ikke en gang et terningskast...

Anonymkode: be91a...51c

Gjest Pizzaface
Skrevet

Den amerikanske versjonen er jo knallbra! Episoden med Channing Tatum og kona var fantastisk, spesielt da Channing var Beyonce og hun faktisk kom inn. Anbefales!

Skrevet

Jeg ble flau bare jeg hørte tittelen, kommer ikke til å stå på i bakgrunnen her engang.   Nei, hvem i huleste kan være i denne målgruppen?    Hvem syns det er gøy å se folk mime?? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes programmet kunne hatt potensiale og at noen av de som er med er underholdende, men føler de har så mange "meningsløse" folk med. Altså folk som egentlig ikke er entertainere? Tror feks Odd Magnus Williamson kunne vært bra, men folka må liksom passe. Og så har de jo en regel om at de MÅ ha en norsk låt, som bare gjør det hele verre.

Endret av Alethia
Skrivefeil
Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett på det norske, men har sett noen klipp av den amerikanske versjonen på youtube og det har vært ganske kult, faktisk. Jeg pleier ikke like sånne programmer, men jeg tok meg i flire et par ganger. 

Men det funker ikke like godt her i Norge. Det blir bare pute-tv. 

Endret av bailey
Skrevet (endret)

Har ikke sett programmet, men jeg har sett Tom Cruise og Jimmy Fallon sin Lip Sync Battle på The Jimmy Fallon Show, og syns det var alright. Det er rett å slett litt koselig med noe lett underholdning nå og da og som tidligere korsanger kan jeg relatere litt til musikken og synes det er kos. Men det høres ut som den norske versjonen av programmet ikke er noe å satse på.

Endret av marleneK92
Skrevet

Den amerikanske produksjonen er jo milevis fra den norske. Den norske skriker særemne mediefag på VGS.

Anonymkode: 63f82...7f9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...