AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #21 Skrevet 5. februar 2016 Kjipt gjort å lure folk til å kaste bort tiden sin på deg. Anonymkode: 15fa7...dd6
Nanami Skrevet 5. februar 2016 #22 Skrevet 5. februar 2016 Så slemme dere er. Hvordan er det å kaste bort tiden til folk bare fordi at hun ikke markedsfører seg selv med å være tjukk? Mennesket er mye mer enn bare kropp. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #23 Skrevet 5. februar 2016 39 minutter siden, Pompom skrev: Så slemme dere er. Hvordan er det å kaste bort tiden til folk bare fordi at hun ikke markedsfører seg selv med å være tjukk? Mennesket er mye mer enn bare kropp. Fordi hun bevisst skjuler kroppen sin for å få menn på kroken, det skriver hun jo selv. Synes TS kan sammenlignes med en mannlig player. Anonymkode: 15fa7...dd6 1
Uskyldenselv Skrevet 5. februar 2016 #24 Skrevet 5. februar 2016 Om det er noen som synes du er feit med den vekta der uavhengig av hvor de kiloene ligger hadde jeg styrt unna vedkommende.. Jeg har erfart at gutter liker best når man ikke er helt spiker. Jeg er 168 og veier 56 kilo, da jeg møtte kjæresten min veide jeg 67 og han synes faktisk jeg var deiligere da. Jeg er ikke helt enig om du har litt mage så bruk løse overdeler og skinnyjeans, fremhev det du liker
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #25 Skrevet 5. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en mistanke om at TS sikkert ikke er tykk i det hele tatt, men har feil oppfatning av egen kropp. Vedder på at svaret på høyde/vekt er sånn ca 165 og 62 kilo, også skal alle komme inn og si at hun er sprø som mener hun er feit. Anonymkode: eaed1...dbe Ikke nødvendigvis. Mange overvektige får ikke noe ekstra i ansiktet og kan ha markerte kinnbein og slank hals, samtidig som de har veldig mange kilo for mye på kroppen. Venninnen min er sånn, hun har nå fått beskjed av legen om at hun MÅ ned i vekt - dette vises over hodet ikke fra skuldrene og opp. Ts, jeg skjønner at du liker positiv oppmerksomhet, men sannheten er jo at du på en måte bedrar både deg selv og andre hvis du skjuler hvordan du egentlig ser ut. Er du ikke bra nok som du er da? Anonymkode: 476ae...4e5
Petra75 Skrevet 5. februar 2016 #26 Skrevet 5. februar 2016 Mennesker har mange forskjellige preferanser. På en app som Tinder danner man seg kanskje et bilde av en person ut i fra eget hode, og det man ønsker seg, og sjansen er stor for at man blir skuffet når man treffes etter bare å ha sett et ansiktsbilde. Jeg tok heller noen færre matcher vitende om at de klikket liker på meg ut i fra hele meg, og ikke bare et ansiktsportrett jeg hadde skikkelig flaks med. Hvorfor ikke være ærlig? Hva er poenget med matcher hvis man ikke tør å treffe dem likevel, fordi man føler man lyver? SKjønner ikke dette helt... 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #27 Skrevet 5. februar 2016 Den 4.2.2016 at 21.23, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg legge fram at jeg er feit før jeg treffer noen fra feks tinder? Jeg har et bra utseende og har kun bilder av ansiktet mitt på Tinder. Får masse treff... Men tørr ikke møte noen av de da jeg er redd de vil synes jeg er tykk. Har heller ikke lyst å legge ved bilder av meg i hel profil da jeg synes det er gøy at folk faktisk synes jeg ser bra ut. Skal jeg si: ja du foresten er jeg litt tykk?? Anonymkode: dffc5...f7c Skulle vært påbudt med helkroppsbilde på tinder. Jeg har skrevet at hun MÅ være SLANK, og at hun ellers kaster bort begges tid. Anonymkode: b3e8e...c43 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #28 Skrevet 5. februar 2016 14 timer siden, Pompom skrev: Så slemme dere er. Hvordan er det å kaste bort tiden til folk bare fordi at hun ikke markedsfører seg selv med å være tjukk? Mennesket er mye mer enn bare kropp. Da mener du at den enorme mengden kvinner som skriver i profilen sin hvor høy mannen MINIMUM må være, er utrolig slemme også, regner jeg med? MYE slemmere enn folk her i tråden faktisk, ikke like lett å bli høyere, som å slanke seg. Anonymkode: b3e8e...c43
Nanami Skrevet 5. februar 2016 #29 Skrevet 5. februar 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da mener du at den enorme mengden kvinner som skriver i profilen sin hvor høy mannen MINIMUM må være, er utrolig slemme også, regner jeg med? MYE slemmere enn folk her i tråden faktisk, ikke like lett å bli høyere, som å slanke seg. Anonymkode: b3e8e...c43 Eh, ja. Det mener jeg. Jeg er ganske høy til å være jente, og jeg gikk på dates med et par menn som var lavere enn meg. Jeg personlig foretrekker høye menn, men det hindret meg ikke i å ha en hyggelig date. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #30 Skrevet 5. februar 2016 Når jeg veide mye mer enn jeg gjør nå. Hadde begynt på noen medisiner som gjorde at jeg la på meg masse iløpet av kort tid. Veide godt over 100 kg. Og jeg fikk masse oppmerksomhet "da også". Var faktisk på date med en mann som sendte meg melding på facebook og han hadde aldri sett meg i helfigur. Han virket ikke skuffet og ville møte meg igjen. Synes du skal prøve også ser du hvordan det går Anonymkode: a0381...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #31 Skrevet 6. februar 2016 Ts her igjen 😊 Jeg skulle absolutt ha lagt ved et bilde av hele meg. Men spørsmålet mitt her var jo hvordan jeg skal få nevnt det UTEN å legge ved bilde. Jeg har fått kontakt med en mann som jeg skal på date med. Han lurte på hva jeg hadde av interesser og da sa jeg at jeg trente litt fordi jeg er litt rund her og der 😃 Og ønsker å bli litt sunnere. Anonymkode: dffc5...f7c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #32 Skrevet 6. februar 2016 7 timer siden, Pompom skrev: Eh, ja. Det mener jeg. Jeg er ganske høy til å være jente, og jeg gikk på dates med et par menn som var lavere enn meg. Jeg personlig foretrekker høye menn, men det hindret meg ikke i å ha en hyggelig date. Så bra. Da håper jeg du poengterer til de hvor slemme de er også, om du f eks hører en singel venninne si at hun har et høydekrav i profilen sin. Ellers er jeg som deg, foretrekker slanke kvinner, men har hatt hyggelige dater med litt overvektige jenter også, selv om jeg ikke føler noen seksuell tiltrekning. OG, jeg skriver ikke på profilen at hun må være slank, som så mange jenter skriver at han må være så og så høy. Anonymkode: b3e8e...c43
Okapi Skrevet 7. februar 2016 #33 Skrevet 7. februar 2016 Er du fornøyd med deg selv? Tror mange menn, meg selv inkludert, fint kan like litt runde jenter. Om de derimot er kronisk på slanker'n, nekter meg å ha pandalakris i hus, og hele tiden klager over vekta? Takk og farvel.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 7. februar 2016 #34 Skrevet 7. februar 2016 Den 4.2.2016 at 23.58, AnonymBruker skrev: Jeg er 172 og veier nå 60kg, og jeg ser småfeit ut nå! Det går absolutt ann å se tjukk ut selvom man har normal bmi. Jeg er veldig smal og nett, så har alltid veid 54kg. Det passer meg perfekt, men nå har jeg lagt på meg.. Jeg legger bare på meg på underkroppen, så ser såkalt tynnfeit ut. Spinkle armer, og feite lår. Anonymkode: c35af...903 Det er stor forskjell på å være så feit at man må "advare" om det, og ikke å se ut som en Victoria's Secret-modell. Jeg er vel også litt tynnfeit på grunn av sedat livsstil, men ser bra ut med klær på, og eventuelle skuffelser over cellulittene mine får folk jaggu meg tåle.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #36 Skrevet 7. februar 2016 Den 4.2.2016 at 22.20, AnonymBruker skrev: Traff en jente som så forholdsvis fin ut. Når vi hadde sex så hoppet fettet i magen opp å ned. TURN OFF: Var bedre med doggystyle for å si det sånn enn motsatt ! Ikke nokk med det hun hadde noe hår som stakk som sanpapir på pungen. I tillegg begynte det å lukte død å fordervelse av musa å hun ble så våt at jeg ikke gadd mere. TS Er sex viktig for deg? da får du ta å slanke deg. Anonymkode: 42b19...5a5 TURN OFF med mannfolk som ikke kan skrive. Anonymkode: f6381...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #37 Skrevet 7. februar 2016 Feit eller flott. Velg en. Syns det er dumt at du lurer menn på den måten. Si ifra eller legg ved bilder av hele kroppen Anonymkode: 2903c...252
Gjest Fox Mulder Skrevet 7. februar 2016 #38 Skrevet 7. februar 2016 Heller noen kilo for mye eller noen kilo for lite.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #39 Skrevet 7. februar 2016 Den 4.2.2016 at 23.50, AnonymBruker skrev: Ts her 😄 Det ble noen morsomme kommentarer her 😂 Jo jeg skulle nok ha lagt til et realistisk helprofil bilde. Men så er det jo så gøy å få treff! Bedre det enn ingen... Jeg er kanskje ikke et fjell men tykk nok til at det tyter ut her og der 😂 Anonymkode: dffc5...f7c Hvis du er mer interessert i å få matcher enn å faktisk gå på date er jo dette en grei strategi. Men hvis du vil treffe noen må du satse og poste ordentlige bilder av deg selv. Jeg vet det er vanskelig, selv er jeg ikke spesielt ansiktspen, og er svært lite fotogen i tillegg. Så for meg var det dritskummelt å legge meg ut på en sånn overfladisk datingapp som tinder jo er. Men jeg fikk jo matcher likevel, og etterhvert gikk jeg på date med en som viste seg å være drømmemannen, og som forguder hele meg. Anonymkode: 2984d...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #40 Skrevet 8. februar 2016 Gutter flest vet at en kvinne med bare ansiktsbilder er tjukk Anonymkode: 9ffbc...bb8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå