Gå til innhold

Trump kan muligens bombe Danmark.

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen dager siden ble Danmark presentert i et svært dårlig lys av en stor britisk avis, The Guardian, der  Guaridan blant annet lagde flere karikaturer.

Nå er det den amerikanske president kandidaten Ted Cruz som sier at hvis Donald Trump blir president risikerer amerikanerne å våkne opp en dag og Trump har bombet Danmark.

http://www.dagbladet.no/2016/02/04/nyheter/utenriks/ted_cruz/donald_trump/43015252/

Anonymkode: 42808...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir ikke mening. Hvorfor vil Trump bombe akkurat Danmark? Trump er for streng innvandringspolitikk, Danmark også. Denne Cruz typen virker litt dum.

Anonymkode: 5a5d3...b6c

• Liker 2
Skrevet

Tar du det alvorlig? :laugh:

Anonymkode: ae8e5...ea2

• Liker 1
Skrevet

Trump er ganske sexy.. spesiell fyr men han er deilig ass. 

Anonymkode: 6ff7f...05f

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Really? :klo: Trump sexy og deilig? 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, smalls skrev:

Really? :klo: Trump sexy og deilig? 

Ja, er du ikke enig? Jeg er imot mye av det han står for, men han er sexy ja. Er det grunnen til at så mange amerikanere stemmer på han? 

Skrevet

Man kan si mye rart om Trump-motstandere, men smarte er de ikke.

Anonymkode: 345ab...d41

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gir ikke mening. Hvorfor vil Trump bombe akkurat Danmark? Trump er for streng innvandringspolitikk, Danmark også. Denne Cruz typen virker litt dum.

Cruz vant nettopp caucus i Iowa. Fikk litt flere stemmer enn Trump. Og Trump er jo kjent for å ikke  ha så god tone mot Hispanics, blant annet kalte Hispanics for voldtektsmenn osv, og at han skal bygge en mur mot meksiko som meksikanerne skal betale for. Hele atmosfæren i presidentvalget har vært enten Hispanics eller muslimer. Det er bortimot alt.

Cruz er Hispanic, så kanskje han prøvde å sanke flere stemmer hos Hispanics og muslimer ved å snakke om å "skade" andre steder?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen dager siden ble Danmark presentert i et svært dårlig lys av en stor britisk avis, The Guardian, der  Guaridan blant annet lagde flere karikaturer.

Nå er det den amerikanske president kandidaten Ted Cruz som sier at hvis Donald Trump blir president risikerer amerikanerne å våkne opp en dag og Trump har bombet Danmark.

http://www.dagbladet.no/2016/02/04/nyheter/utenriks/ted_cruz/donald_trump/43015252/

Det er valgkamp, og da kommer det spissformuleringer på løpende bånd. Trump vil selvfølgelig ikke "nuke" Danmark. Trumps ego fikk seg en smell etter at Cruz vant i Iowa, og dette vet Cruz å utnytte. Jeg foreslår at Trump går til frontalangrep på Cruz ved å si at han (som er født i Canada) ikke kan stille til valg som president. Blir mye støy av slikt. :krangle:

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Jeg tar et forbehold om at du spøker, men du snakker om dumskap, og samtidig tar du Cruz' uttalelse bokstavelig. Det er rett og slett imponerende. At akkurat Danmark brukes som eksempel skyldes jo nettopp at det er så utenkelig og absurd at man ikke risikerer at noen tar ham på ordet (selv om det tydeligvis skjer likevel).

Selvsagt tror ikke Cruz, eller noen andre, at Trump faktisk plutselig vil finne på å bombe Danmark. Dette er bare del av en stadig mer intens ordkrig mellom nummer en og to på målingene pr. i dag, og etter Iowa har tonen blitt enda skarpere. Med denne uttalelsen mener Cruz bare å antyde, på en dels fleipende og dels advarende måte, at Trump er en uberegnelig type som er uegnet som president. Noe han forsåvidt har rett i, uten at Cruz er særlig bedre selv.

Anonymkode: e8a67...7ea

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

?????

Anonymkode: b0a53...052

Gjest Blomsterert
Skrevet

Trump? Han er underholdende. Så corny :-D Ler og ler. Altså. Blir han president så blir jeg skikkelig desillusjonert. Stakkars meg. Jeg har høyere idealer for menneskeheten. Syns bare så synd på meg selv jeg,om han har noe å fare med. Hjelp. Danmark? What?? Au. Nå har jeg ganske så god kjennskap til amrikanere. De er utilregnelige :-) men hallo??

Skrevet

Altså det Ted Cruz sa skal ikke tas bokstavelig. Det han mente er at Trump ikke er et rasjonelt og logisk menneske. Vil man ha en president som er så urasjonel som Trump? Det er jo han da som kan gi ordre til å føre krig eller sende atomvåpen. 

Han mente jo ikke at Trump ville bombet Danmark på ekte. 

Men herre gud da Trump er jo den dummeste mannen i USA. Fordi Ted Cruz kom ført må meningsmålingene i Iowa så tror Trum nå at han jukset. Han kan ikke fatte at noen ville gjort det bedre enn han enda han er den slemmeste mannen i Amerika og mange hater han. 

Anonymkode: d6071...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...