Gjest wannabe Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 i wannabe single..jeg tenker på en person konstant..får ikke sove om natta..fantaserer..vi har en fantastisk kjemi, og har det morsomt sammen..han er så skjønn..vi har flørta i mange uker nå..og ja vi kryssa grensen med litt kyssing, i fylla..har ærlig talt ikke dårlig samvittighet engang..det var bare så herlig..det er deilig å tenke på han..har lyst å ta på han når han er i nærheten..vi har ikke fortalt til noen hva vi gjorde i fylla..vi oppfører oss som det på en måte ikke har skjedd og jeg aner ikke hva han tenker..vi bare oppfører oss som før..som gode venner..ikke det at jeg vil noe mer..det er en deilig og vrien situasjon..ps! ikke fortell det til han jeg er sammen med
LilleBille Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 i wannabe single.. .. det er da ganske enkelt.. gjør det slutt med den du er sammen med... men ellers forsto jeg faktisk ikke hva du ville oppnå med dette innlegget...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjør på Anonymkode: 06e57...8e4 Igjen, en SEKSTEN ÅR GAMMEL TRÅD??! 🤣 Hva er det du holder på med?? Anonymkode: 096cd...656 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå