AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har alltid hatt en spanking fetisj, så lenge jeg kan huske. Men jeg har null erfaring. Jeg har hatt sex, men jeg har aldri vært i et fast forhold i voksen alder. Noen ganger så føles det som om jeg aldri vil møte noen andre som meg. Jeg er medlem av en internasjonal grupp for kvinner som liker spanking, men det er bare nettvennskap. Jeg tror ikke jeg må være i et forhold med personen for å prøve det ut. Samtidig så er jeg redd for internet. Jeg vil ikke lage profil med eget bilde på en nettside for eksempel. Jeg har hatt profil på både fetlife og SMIL som jeg ikke har lenger. Jeg blir litt nervøs på slike nettsider fordi man kan møte skumle typer. Dessuten så er ikke jeg opptatt av ekstreme S&M praksiser og jeg føler ofte at disse nettsidene fokuserer veldig på lakk, lær, gagball og håndjern. Dessuten er jeg gay og de fleste dominante er menn, og dominante kvinner er oftest opptatt av å dominere menn. Så i Norge er det sikkert ikke mange som jeg kunne potensielt prøvd dette ut med. What to do? Har du noen gang funnet noen på nett for å leve ut en fantasi eller prøve ut en fetisj? Anonymkode: d53b1...3f2
Fjompen Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Det finnes jo, etter sigende, mange lesbiske spankingnerder på gaysir, og et nettverk for alle som er eller identifiserer seg for kvinner og er kinky, "wish". Tror de har størst aktivitet i Sverige, men de har også arrangert ting i Norge. Finner desverre ingen linker på dette, men om du sender en PM så kan jeg sikkert grave opp noe kontaktinformasjon til folk som vet mer om det. Ellers er et lokalmiljø for kink et godt og trygt sted å starte. Det finnes lokalmiljø for BDSM/kink stort sett over hele landet, og alle er åpne og mottagelige for homofile/lesbiske. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 9 minutter siden, Fjompen skrev: Det finnes jo, etter sigende, mange lesbiske spankingnerder på gaysir Jeg har sett der en gang, men det er en stund siden. Jeg kan prøve å finne dem. Jeg vet det mange grupper der, men jeg syns det virker som de fleste gaysir brukerne er menn. Jeg kan forsøke å finne litt mer ut på gaysir. Vil da eventuelt lage en profil som er mer anonym. Tusen takk. Anonymkode: d53b1...3f2
Ardenus Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 I et fast forhold, så blir man fortrolig på hverandre, man stoler på hverandre, man gjør alt for hverandre, som feks å tilfredstille din fetish som er spanking, dette burde ikke være et stort hinder for noen, uansett om de er dominante eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg trodde spanking var blandt det som er høyest på fantasilistene til folk? Altså at veldig mange var into spanking? Ikke? Kanskje bare jeg som erfarte "spank-fetisjter" de første åra jeg var seksuell aktiv men jeg trodde helt ærlig det var noe "alle" likte, og at de som ikke likte det hørte til den "unormale" delen? Nei? Anonymkode: afd1f...ca0
Surikatta Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Sjekk ut fetlife dot com. Der er det mennesker som har kinks for alt fra vanlig rolig sex, kiling med fjær, til de som liker spank eller mer ...omfattende versjoner av slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå